wij zullen aanwezig zijn met in ieder geval 2 combinaties: Anne Marijn op super shet Dinky Toy en wie ik meeneem weet ik nog niet, maar in ieder geval wel een van de 3 musketiers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Endurance 9 maart 2013: 20,5 – 30,5 – 41 – 61 – 81km
- Ongeveer 1km van de 30,5km route loopt langs een drukke verkeersweg, met een vrijliggend fietspad en een brede grasberm, verder loopt ong. 1km van de route over verharde weg met een smalle berm.
- Hoefbeslag wordt aangeraden: zeker na vorst of veel regenval kan het een zwaar parcours worden.
Rondom Ysselsteyn bestaat de ondergrond voornamelijk uit zandgrond, en er is van hoogteverschil nauwelijks sprake. Er wordt gereden door brede grasbermen, smalle bermen met grind of kiezel, zandwegen, halfverharde zandwegen, bospaden en harde gras(bos-)paden, plus enkele korte stukjes over verharde ondergrond.
Maar, zeker als er voorafgaand aan de wedstrijd veel regen valt, dan kan de route zeer zwaar worden door bijv. modder, oneffenheden en bijv. gladheid (op harde graspaden in het bos bijv.) met de daarbij behorende kans op struikelen, verstappen of uitglijden. Als er sprake zou zijn van een vorstperiode, dan zal het parcours uiteraard ook behoorlijk zwaar worden door de dan harde en gladde ondergrond. Mocht dit het geval zijn: pas dan uw snelheid en rijstijl hier op aan, of stop bijvoorbeeld eerder in de wedstrijd.

gezellig
Attitude schreef:Ik ben er bij als vrijwilliger en zal foto's maken ( als ze me op een gunstige plek neerzetten tenminste)
Stelvio schreef:http://endurance-ysselsteyn.webklik.nl/page/homepage
Via deze link kwam ik eerst op de site, nu krijg ik een foutmelding...
Karrimh schreef:aanpassing van mijn kant:
wij zullen op de 20,5km aan de start komend, dus deelnemers die deel hebben genomen aan een clinic van mij mogen met mij/ons meerijdenniet vergeten zelf te melden op het inschrijfformulier
Karrimh schreef:Attitude schreef:Ik ben er bij als vrijwilliger en zal foto's maken ( als ze me op een gunstige plek neerzetten tenminste)
leuk leuk leuk![]()
zoals het er nu uit ziet zijn wij er met 2 combinaties: Anne Marijn op Dinky Toy (shetlander en start in het geel) en ik op AF Palmass (een van de musketiers en start ik in het Soul-Mate blauw)![]()
dus graag foto's maken