Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oetenhok schreef:Vorig jaar net als keona meegedaan aan de kennismakingsklasse in Etten-leur. Dit jaar wil ik wel graag proberen om een klasse 1 uit te rijden. Nu zag ik zoals eerder vernoemd dat, dat met de gewone menstartpas kan. Echter moet je nu nog lid worden van de Endurancevereniging om officieel mee te mogen doen?
Ik heb een tijd geleden al mails verstuurd daarheen, echter krijg geen reactie.
Misterylady schreef:Dit staat nu op de site van de KNHS:
Vanaf 1 januari 2013 maakt de Mendurance geen onderdeel meer uit van de Endurance, maar is deze discipline ondergebracht bij de discipline Mennen. Dit betekent dat u ook geen lid meer hoeft te zijn van de KNHS-Endurancevereniging voor deelname aan Mendurancewedstrijden, maar dat u een startpas kunt aanvragen op basis van lidmaatschap van een KNHS-menvereniging. Nu Mendurance onderdeel uitmaakt van de discipline Mennen kunt u uitsluitend deelnemen aan de Mendurancewedstrijden met een startpas Mennen. Deze kunt u via Mijn KNHS op de website van de KNHS aanvragen. Voor de kennismakingsklasse (Impulsklasse) heeft u geen startpas nodig, hiervoor lidmaatschap van de KNHS voldoende.
Dus een men-startpas is voldoende voor de klasse 1 (en hoger). Voor de impulsrubriek is een lidmaatschap van de KNHS voldoende.
oetenhok schreef:ah kijk aan, duidelijkheid. @keona gelukkig is de menstartpas niet zo duur als onder het zadel, dat scheelt dan weer.
We willen voor het eerst een keer meedoen maar zullen de wagen en het paard apart moeten vervoeren (dus wss 2x rijden). Misterylady schreef:Er komt een wijziging op de kalender. De mendurance van Etten-Leur wordt verplaatst van zondag naar de zaterdag.
Dus zaterdag 29 juni 2013.