Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

raya00 schreef:Als ik mag praten voor TS, ik denk dat KK in dit geval staat voor Kennismakingsklasse endurance, dan is de afstand hetzelfde als de klasse 1 endurance wedstrijd.
Ik heb zelf als ik gewoon buiten rijd en geen vest/jas aan heb een heuptasje voor mijn telefoon, sleutels, geld, kaart en kleine prut. Aan het zadel soms een voortasje met wat eten en drinken, daar hoef je niet voor af te stappen en klappert ook niet zo.
Als je grooms hebt bij je wedstrijd zou ik hooguit een bidon meenemen, geen zadeltas onderweg. Op de p/a kun je ook gauw wat eten en/of drinken meepakken voor jezelf, zonder dat je het mee hoeft te slepen!
edit, blue star was me voor![]()
Chaos, bedoel je Dabo?

mika11 schreef:In mijn profiel staat een foto van mijn paard, met de zadeltassen achter het zadel.
Die bevalt goed, ik kan het goed vastmaken en m'n paard heeft er geen last van gehad.
Ik heb die gebruikt met de Epervierdaagse, het is alle dagen goed blijven zitten.
Mijn stalgenootje had een andere, en die ging steeds scheefhangen.

wij zijn er klaar voor.
Ooit een keer gekregen op de rabovechtendal rit en hij is bijzonder handig.
Lekker licht, klotst niet en je vetkaart, telefoon en eventueel wat kleingeld/idkaart/ s.o.s gegevens of sleutels passen er ook bij. Meer heb je imo niet nodg voor 35 km, helemaal niet als je grooms hebt.