Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
44Myrthe44 schreef:Ik zou gewoon meedoen, waarom niet? Je beleeft er alleen maar lol aan, als het niet goed gaat dan pech.
De laagste klasse moet elk paard met een goede conditie dat regelmatig buiten gereden wordt wel aankunnen hoor!
SplashIsLief schreef:44Myrthe44 schreef:Ik zou gewoon meedoen, waarom niet? Je beleeft er alleen maar lol aan, als het niet goed gaat dan pech.
De laagste klasse moet elk paard met een goede conditie dat regelmatig buiten gereden wordt wel aankunnen hoor!
Waarom niet? Er kleven genoeg risico's aan het over de grenzen van het paard heen gaan. (Peesblessures, spierbevangenheid etc).
Elk paard moet dat inderdaad aankunnen, míts er rekening gehouden wordt met de snelheid, leeftijd, afstand, weer etc.
Citaat:De deelnemende paarden worden daarom voor, tijdens en na de wedstrijd door een dierenarts gecontroleerd. (Bron: KNHS)
.44Myrthe44 schreef:Maarja bovendien:Citaat:De deelnemende paarden worden daarom voor, tijdens en na de wedstrijd door een dierenarts gecontroleerd. (Bron: KNHS)
Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren?
44Myrthe44 schreef:Én ze heeft nog 3 weken om te trainen, wat nog best lang is!
Hilli schreef:Wat ik zou doen? Heel veel informatie lezen (kijk maar eens op het tabblad TEN hier oo Bokt), een keertje gaan helpen, rustig aan gaan trainen (je pony is pas 4!) en volgend jaar lekker meedoen
Misschien kun je tijdens de aankomende wedstrijd wel iemand gaan groomen, die persoon kan je misschien wat dingen bijbrengen en het is een leuke manier om kennis te maken met de sport.
) ik ga idd niet meedoen met de wedstrijd maar ik ga wel kijken, is er hier iemand die meedoet?
)