zijn jullie tevreden
wat zijn jullie aandachtspunten
hebben jullie kunnen doen wat je wilde
ben je van plan om verder te gaan
wat is je ambitie
ben altijd maar een beetje nieuwgierig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

)
GAM schreef:ben je van plan om verder te gaan
Ik heb besloten om te stoppen. Mijn paard vind het niet leuk genoeg om er mee door te gaan. Klasse 1 heeft ze netjes gelopen, maar ik maak haar er echt niet blij mee om dan nog een rondje te gaan doen. Wel wil ik mensen die ik heb leren kennen via deze sport graag helpen met hun wedstrijden. Dus Charlotte Kim en Eva geef maar een gil als jullie hulp nodig hebben![]()

Jup.
.... maar stop je iets in zn mond dan is er geen probleem
Maar zou graag de Tom Quilty willen rijden in 3 jaar tijd (want dan is het in mijn state) en misschien zelfs in 2 jaar tijd(eerste even kijken of de spaarrekening dat wel toelaat aangezien het aan de andere kant van oz is). Maar dat zien we dan wel eerst maar eens kijken of hij de 160km wel aan kan in de State Championships in July 2012

GAM schreef:ben je van plan om verder te gaan
Ik heb besloten om te stoppen. Mijn paard vind het niet leuk genoeg om er mee door te gaan. Klasse 1 heeft ze netjes gelopen, maar ik maak haar er echt niet blij mee om dan nog een rondje te gaan doen. Wel wil ik mensen die ik heb leren kennen via deze sport graag helpen met hun wedstrijden. Dus Charlotte Kim en Eva geef maar een gil als jullie hulp nodig hebben![]()

misschien kan je dan ook melden hoe groot de rondjes zijn
Karrimh schreef:misschien vinden jullie het leuk om in de winter af en toe af te spreken om te gaan trainen? kunnen we het niveau aanpassen aan het weer e.d. vinden jullie dit ook wat? bij wie kunnen we trainen?