Karrimh volledig hersteld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Karrimh volledig hersteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 11:03

Na ons ongeluk in juni en onze mislukte try out in Tessenderlo en verder revalideren, was Wanroij aan de beurt.

Karrimh was zo boos de laatste tijd en gaf dus zelf ook wel aan dat hij er weer klaar voor was. Op het laatste moment me kunnen inschrijven in Wanroij (mijn hartelijke dank voor de organisatie hiervoor) op de 86km. Hoe kwam ik aan deze afstand vragen de meeste zich af :?:
Nou.... heel makkelijk :rofl:
bij de 120km moest ik de dag ervoor al zijn en had geen zin om met deze temperaturen in een tentje/vrachtwagen te slapen. bij de 101km was de start om 07.30 en dat vond ik nog een beetje vroeg. 54km vond ik weer te weinig, want als Karrimh goed zou zijn.... dan had hij nog niet gewerkt. de start van de 86km was om 08.45 en dat vond ik een hele mooie starttijd :angel:

de start:
een aantal die al fanatiek van start gingen en ik had hier geen behoefte aan dus gewoon laten gaan, is moeilijk voor Karrimh maar we hebben heeeeel hard geoefend. inmiddels was er nog iemand met het zelfde bezig, Esther, en kwamen we naast elkaar terrecht. onze paarden liepen heerlijk, er stond veel wind en er was slecht weer opgegeven en dan is het wel fijn als je relaxed samen kunt rijden.

Lekker kunnen kletsen onderweg en de vet-gate kwam dichterbij en is was dan ook enorm benieuwd hoe Karrimh hier doorheen zou komen. Veerle draafde Karrimh voor (Frits was er helaas niet bij) en hij liep met zoveel swung :+: dus dat was overduidelijk.
mijn dag was al gemaakt, eigenlijk al tijdens de 1e ronde want hij liep zo fijn :angel:
ronde 2 liep nog lekkerder dan ronde 1, bij de 2e vet-gate ging het precies het zelfde als bij de 1e :+:
ronde 3 erg veel regen en nog meer kou, maar dat mocht de pret niet drukken :lol:
finish ging mega vlot, hij zag het gelijk: Karrimh liep weer goed :+:
Yes Karrimh is weer de oude en weer helemaal hersteld en dan gaan we nu de winter in :?: :rofl:

Op deze manier wil ik mijn beide sponsoren bedanken:
Saskia www.podiumzadel.nl voor het leveren van mijn nog fellere gele hoofdstel en ander materiaal
Yvonne www.soulmate-nutrition.nl voor het leveren van de voedingssuplementen voor Karrimh (& Adami) voor een geheel jaar
en mijn grootteam Veerle en de pas 11-jarige (nieuwe ruiter van Adami) Anouk 8)

antonhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:39

Gefeliciteerd en fijn voor je dat hij weer helemaal de 'oude' is.

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 16:28

Het 3 x over de kop slaan tijdens de SGW De Vlietlanden was niet niks natuurlijk, maar KARRIMH is en blijft een topper.

Met ondersteuning van 2 dierenartsen en uiteraard Donna zelf was het vervolgens slechts een kwestie van tijd.

Tijdens deze endurance De Peelrand hebben jullie aangetoond, dat KARRIMH weer helemaal "de oude" is.

Fantastisch gedaan.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:25

Gefeliciteerd Donna!!!

Fijn dat Karimh weer helamaal de oude is. +:)+
Op naar volgend seizoen, ook met de ander 6 natuurlijk ~~}>

daffie1986

Re: Karrimh volledig hersteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:46

Fijn dat hij weer helemaal goed is, op naar volgend seizoen nog even wachten dus

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 14:07

norwind schreef:
Het 3 x over de kop slaan tijdens de SGW De Vlietlanden was niet niks natuurlijk, maar KARRIMH is en blijft een topper.

Met ondersteuning van 2 dierenartsen en uiteraard Donna zelf was het vervolgens slechts een kwestie van tijd.

Tijdens deze endurance De Peelrand hebben jullie aangetoond, dat KARRIMH weer helemaal "de oude" is.

Fantastisch gedaan.

Oh dan moet het met mij ook goed komen, ik heb maar 1 keer een koprol gemaakt ;-)

Maar verder helemaal SUPERRRRR dat Karrihm weer back in business is.
Eens kijken of we volgend jaar eens een aanval kunnen doen op het winnen van Banholt ;-)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 22:38

Ruud_O schreef:
norwind schreef:

Fantastisch gedaan.

Oh dan moet het met mij ook goed komen, ik heb maar 1 keer een koprol gemaakt ;-)

Maar verder helemaal SUPERRRRR dat Karrihm weer back in business is.
Eens kijken of we volgend jaar eens een aanval kunnen doen op het winnen van Banholt ;-)

beetje jammer Ruud dat je niet eens zijn naam goed kan spellen :( haha.... het is: KarriMH, eerst de MMMMMM dan de HHHHHH }:0

met jou komt ook wel goed hoor, kunnen we een keer samen crossen... :P

betreft Banholt: die gaan jullie dan winnen, ik kom volgend jaar niet meer met Karrimh. hij heeft hem nu 3x gewonnen en is toch wel uit "geleerd", dus volgend jaar is Sera aan de beurt, zij moet nog een hoop leren 8-)

ben zo blij dat mijn mannetje weer helemaal goed is <3

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 06:02

Tja doe dan ook een gewone naam zoals:

Barq Madjied Star of Oasis de Kerinec ;-)

Ik verheug me nu al op het samen crossen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:36

Gefeliciteerd!!!

Ennuhh misschien gaan Liek en ik wel een keer Banholt winnen O:)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:45

Eindelijk karrimh weer in goede doen gelukkig.
Lekker, heb je hem weer in conditie, net voor de winter... in de polder...

En jij spierpijn! Dat vond ik wel een goede, die had ik niet verwacht,
dacht alleen dat beginners zoals ik daar last van hadden.

Banholt.. zucht.. die wil ik nou ook wel eens rijden jaar 1, moest ik voor mijn werk naar buitenland,
jaar 2 was Sjol in de kreukels, nu op naar jaar 3.
Wil ik hem toch met zwartje eingelijk echt wel rijden!
Ook al heeft die nog geen endurance gezien. (gaan kwb proberen.)

Gaan jullie lekker strijden om de winst daar in de hogere klasses, ga ik lekker klasse 1 starten met enigste doel uitrijden.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:52

Ik heb hem ook pas in het 3e jaar voor het eerst kunnen rijden ;)
3x is scheepsrecht...

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 19:25

ik had spierpijn omdat het aardig waaide in vet-gate 1 (30min), gelukkig was in vet-gate 2 de hold-time van 45min terug gebracht naar 30min en inmiddels was het gaan regenen :( , dan nog tussen finish en nakeuring weer 30min wachten. en dat alles doet geen goed op je spieren :(:) voordat ik me om kon kleden, dan nog 1,5uur naar huis rijden en de overige 10 paarden nog doen/verzorgen :o

Banholt ga ik volgend jaar met Sera rijden, lekker voor het uitrijden. heb hem nu genoeg gewonnen, nu is een ander aan de beurt :D

trouwens nog wat foto's EN filmpje gevonden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bij dit groompunt is goed te zien hoe de weersomstandigheden zijn :(:)
Afbeelding

en net voor de finish
Afbeelding

en het filmpje made by Ruud
http://www.youtube.com/watch?v=1sb8revUfz4

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 19:37

Gatsie bah, wat een hondenweer en mijn hond houdt niet van hondenweer.

Maar ach gezien het resultaat, ben jij vermoedelijk het hondenweer snel vergeten.

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:39

Mooie foto's, en een werkelijk zalig filmpje !

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 21:01

Sjolvir schreef:
Gatsie bah, wat een hondenweer en mijn hond houdt niet van hondenweer.

Maar ach gezien het resultaat, ben jij vermoedelijk het hondenweer snel vergeten.

nee hoor, de spierpijn helpt me op de dag van vandaag er aan herinneren :(:)

maar kijk maar op de foto van de finish naar mijn gezicht :D

norwind schreef:
Mooie foto's, en een werkelijk zalig filmpje !

zalig, denk niet dat je het weer bedoelt ;)

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:51

Met "zalig" bedoel ik in dit geval het volkomen ontspannen galopje van beide paarden.

Het minder goede weer deerde hen kennelijk niet.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:25

griebels schreef:
Gefeliciteerd!!!

Ennuhh misschien gaan Liek en ik wel een keer Banholt winnen O:)

Nietus, Blik en ik! O:) :))

@Donna, wat fijn dat Karrimh zo goed is hersteld!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:43

Donna: ik zag dat jullie wel erg fanatiek van start gingen... eerst de verkeerde kant op :D , of was dat tactiek? ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 20:40

sheela schreef:
Donna: ik zag dat jullie wel erg fanatiek van start gingen... eerst de verkeerde kant op :D , of was dat tactiek? ;)

ik ging helemaal niet fanatiek van start, hield Karrimh juist volledig bij me. de rest vloog er vandoor en ging direct de verkeerke kant op. ik dacht nog ???? wit is links, maar ik zal wel niet opgelet hebben en ze zullen we wat aangepast hebben. Esther en ik volgde dus de kopgroep ook naar rechts :o

Karrimh dus de gehele wedstrijd lekker relaxed gereden en op het gemakje, vandaar onze super mooie snelheid van 14.12km/uur en een waanzinnige vet-kaart met alleen maar 1, A, ++ ++, OK enz enz...

misschien bedoel je iemand anders ;)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 00:04

Donna: nee hoor , maar ik zag jullie groepje van start gaan en heerlijk de verkeerde kant op. Heb er verder niet opgelet wie voorop reed en wie achteraan. Zag jullie door de bomen heen weer de goede kant op rijden.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 20:06

sheela schreef:
Donna: nee hoor , maar ik zag jullie groepje van start gaan en heerlijk de verkeerde kant op. Heb er verder niet opgelet wie voorop reed en wie achteraan. Zag jullie door de bomen heen weer de goede kant op rijden.

ow :o dacht dat je bedoelde dat we met een hoog tempo van start gingen :o wij zaten gelukkig niet in de kopgroep, ik ging als try-out en kijken hoe hij het ging doen en dus op safe ;)

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:21

Wij kwamen net van de voorkeuring afgelopen over het grasveld en vonden het erg grappig om te zien dat jullie groepje de verkeerde kant op reden.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 20:12

ik dacht later ook nog.... dommmmmmm.. je rijdt weer gewoon domweg achter de kopgroep aan :( wit = links !!!! schaamde me diep :o gelukkig is alles goedgekomen :D hoe is het met jullie afgelopen op de wedstrijd Sheela?

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 11:45

Karrimh:ja de wedstrijd is voor ons superverlopen! eerste keer klasse 2 voor onze dame, maar ze heeft het prima gedaan. Ze had na de tijd nog genoeg energie voor nog een rondje volgens mij. Met prima waardes in vetgate en over de finish. Dus wat wil je nog meer. In een mooi tempo van 11,5 km/u. De volgende dag stijve billen, maar geen dikke benen, niet moe, niet ingevallen. De volgende dag liep ze alweer te draven en te galopperen door de wei. We weten niet of ze volgend jaar weer fit genoeg wordt voor nog een klasse 2, maar dit jaar heeft ze super afgesloten.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 18:25

Sheela: gefeliciteerd, super gedaan. hoe komt het dat hij stijve billen had de dag erna? als je van de winter gewoon rustig door blijft trainen en aan het begin van het jaar eerst weer een klasse I rijdt en als dit naar wens gaat kan je echt wel de keer erna weer klasse II starten hoor ;) ik organiseer dit jaar nog een clinic overgang klasse I naar klasse II, misschien verstandig een keer mee te doen