Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Je mag gewoon niet starten............... anders kan iedereen wel gaan meerijden door een mooi uitgezet parcours.
Citaat:Helaas, ik zit met hetzelfde probleem, zou dit jaar heel graag 1 rit willen rijden om te zien of het weer wil, maar dan moet je echt weer lid worden en een startkaart aanvragen. Erg jammer...................
griebels schreef:Voorheen was het in elk geval zo dat je geen KK mocht starten als je lid was geweest...
Vriendin van me moest perse voor wanroij (laatste wedstrijd van seizoen) lid worden om die te mogen rijden terwijl het al een paar jaar geleden was dat ze lid was.
Het enige dat geldt is of je op het moment van de wedstrijd lid bent van de KEV of niet. Niet of je dat ooit geweest bent, of of je ooit een startkaart hebt gehad, of wat dan ook.
In 2011 wordt het weer anders, omdat de KNHS nu "impulsrubrieken" heeft en daar gaat de KM ook onder vallen. Je moet dan lid zijn van de KNHS. 
Nina_rex schreef:Het enige dat geldt is of je op het moment van de wedstrijd lid bent van de KEV of niet. Niet of je dat ooit geweest bent, of of je ooit een startkaart hebt gehad, of wat dan ook.
VanHuisUit schreef:@Nina dan staat dat nog niet goed in de reglementen die op de http://www.deronline.nl staan. Daar staat dat je maar een keer een KM mag rijden, en dan maximaal 3 in totaal (dus 3x 1x per jaar starten).
Nu zou ik niet weten waarom je 3x KM rijdt in een jaar maar goed....
Nina_rex schreef:griebels schreef:Voorheen was het in elk geval zo dat je geen KK mocht starten als je lid was geweest...
Vriendin van me moest perse voor wanroij (laatste wedstrijd van seizoen) lid worden om die te mogen rijden terwijl het al een paar jaar geleden was dat ze lid was.
Dat klopt niet, dan heeft ze zich door iemand iets laten wijsmaken.Het enige dat geldt is of je op het moment van de wedstrijd lid bent van de KEV of niet. Niet of je dat ooit geweest bent, of of je ooit een startkaart hebt gehad, of wat dan ook.