Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Denk dat je als mens toch wel op vreemde plaatsen kan plassen

JJane schreef:Maar goed met je paard aan een touwtje in de bosjes (lekker onopvallend) dat berijp ik nog wel maar op een wedstrijd, waneer het erg druk is kan je dat toch niet doen. Niet te vergeten dat je er een flinke bekeuring voor kan krijgen.
JJane schreef:Maar goed met je paard aan een touwtje in de bosjes (lekker onopvallend) dat berijp ik nog wel maar op een wedstrijd, waneer het erg druk is kan je dat toch niet doen. Niet te vergeten dat je er een flinke bekeuring voor kan krijgen.

lang leve de sokjes ) 
Ik hoop dat ik jou ooit zo eens tegen kom in het bos, broek op de enkels achter 2 pony's met kar aan huppelen, Hoo, Hoo nou even Hellup!
Op zondagmiddag is het hier in het bos altijd heel druk met wandelaars, fietsers enz. Moet je maar niet met je pony's gaan rijden en dan nodig moeten plassen onderweg. Ach genoeg mensen die je pony's even vast kunnen houden als jij de bosjes induikt.