Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
Nina_rex schreef:Ik heb een Garmin Foretrex gehad, zoiets als de Forerunner maar met iets meer navigatiefuncties, vond ik wel prettig als ik in vreemd terrein ging rijden (en hij heeft me inderdaad al een paar keer gered van verdwaling).
Later heb ik die verkocht en de 305 meegebracht uit de VS (veel goedkoper dan hier), vanwege de combinatie met hartslagmeter. En de 305 heeft ook een sterkere ontvanger waardoor je betere ontvangst hebt op moeilijke plekken (dicht bebost, zwaarbewolkte lucht etc.).
Farah_ schreef:Zoals ik het nu lees op digitalstreet heeft die 305 inderdaad een hartslagmeter, maar dat gaat dan om een humane toch? Of is er ook een echte 'equine' variant of bouwen jullie dat zelf om?

En een nog nieuwe versie van Garmin, de 310, kost nog een beetje meer.
Chubby schreef:Ik ben inmiddels blij met de Garmin Forerunner 305 (166,50 incl verzenden via Digital Street). Ben er gisteren ook goed mee aangekomen op mijn nieuwe stal (2,5 uur rijden), ideáál die navigatie!
Enige nadeel nu is dat ik de CD Rom niet geinstalleerd krijg en dus mijn routes en trainingen niet kan uitlezen
dus ga ook via Garmin dit proberen, tanx voor de tip
Chubby schreef:Dank je Jet, nu heb ik het TrainingsCentre op de computer staan!
Kan ik verder gaan vogelen
ik heb ook de Forerunner 305. je kunt kiezen uit de ANT (geen idee waar dat voor staat) en de Training Center maar dan kan je ook weer uit 3 verschillende kiezen