Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
biancavos schreef:Dit komt mij aardig bekend voor, ik kan met die van mij geen meter alleen rijden, gelukkig heb ik tot nu toe altijd wel iemand gevonden die samen met mij heeft willen rijden..
Het is dat ik voor kwb al met iemand samen ga rijden (waarvan ik weet dat dat goed gaat samen, we hebben nu 2 wedstrijden samen gereden) anders hadden we wel samen kunnen rijden.
Ik zou als ik jou was gewoon proberen om iemand te vinden om samen mee te rijden, en dan wel goed aangeven dat je dus niet alleen verder kan rijden, alleen tja als de ander halverwege moet stoppen dan heb je een probleempje..
Ik moet zeggen dat ik er regelmatig echt heel erg van baal dat hij zo is, maar geloof dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik niet alleen kan rijden..
.
.
)
.
En hun zeiden dat de meeste paarden op wedstrijd toch anders zijn. Zo ook mijn bijna-bejaarde dame die op wedstrijden plots weer jong is. En ik rij niet alleen; die dag rijden er nog wel meer mensen door dat bos. Mocht het niet gaan, kan ik vast wel bij iemand aansluiten. Mijn paard doet eigenlijk ook geen gekke dingen buiten. ze gaat er niet keihard vandoor of zo. Ze wil nog wel eens omdraaien voor rare dingen, dat wel. Maar als je haar tijdens wedstrijden ziet lopen, lekker voorwaarts, oortjes erop, heeft ze er wel zin in.
).
Een lekker buitenritje was het plan, wat langer als anders. Ja ik moet toch oefenen, niet dan. Lekker galopje gemaakt, toen in draf over een klein paadje, bodem ongelijk, boomwortels die in weg lagen, bochtje om en toen was het mis. Weer verstapt, weer kreupel. Dus omgedraaid en weer naar huis gestapt.
Onderweg gaat ze wel steeds beter lopen, maar toch. Op stal maar afgespoten en 2 - 3 dagen verplichte boxrust (AAAAGGGHHH). Het zijn geen pezen, gelukkig maar. Ik weet nog niet of ik KWB ga doen. Ik schuif de beslissing even voor me uit. Wordt vervolgd.