Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sin schreef:Hey Linda,
Ik heb misschien wel zin om te komen kijken zondag.
Jammer dat ik ook nog geen vervoer heb, anders zou ik mr. Zingie zo opladen.
Grt-jess

willeke_nijs schreef:héhé als het lukt! Moet eerst zien of ik het geregeld krijg
Want we moeten voormiddag de paarden nog doen. Mijn tante staat er alleen voor omdat haar beste vriendin die normaal helpt in het ziekenhuis ligt voor een operatie aan haar knie.
Gaf een triomf gevoel niemand nodig te hebben
Christel is morgen om kwart over 9 bij mij. Om half 10 rijden we weg naar Geel. Verwacht er om half 11 te zijn. Target is 11 uur-half 12 vertrekken. Hopelijk besluit Martine nog te komen met Max, lijkt me gezellig. Kwam jij nou nog Jessy? Christel vroeg ernaar, ze vind het leuk wat gezeldschap te hebben
Sin schreef:Hey Linda, ... nee ik moet paashaas gaan spelen.
Ik ben vanavond wel in de buurt van Geel.. maar om naar een trailer te kijken
Dan kom je ook een keer een weekend deze kant op he?? Nemen we je mee in de Kempense bossen!Sin schreef:Absoluut!Ik kijk er al naar uit!
Fijn dat je dag zo goed is meegevallen!
Ik ben vollop aan 't "trainen" voor Stekene, voor zover dat gaat in een piste..
Binnenkort hopelijk meer mogelijkheden (als ik een trailer heb)

Sin schreef:Hoe herkennen w 'em?
Zoezi schreef:Sin schreef:Hoe herkennen w 'em?
Ah je kan met hem afspreken als je wilt. Ik kan zijn gegevens geven. Mailadres, telefoonnummer etc.
Aangezien Koen er die dag niet is kan ik héél misschien wel komen kijken in Stekene![]()
Maar dan moet ik mn kleine meisje meenemen. En het hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel na het ritje van 800 km vanaf Frankrijk........