Groetjes van Anita
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beetje onnatuurlijk. Maar dat is maar een gevoel, misschien helemaal fout. Ik ben me nu aan het orienteren op de Barefoot. Lijkt me een heel fijn zadel. Vooral de dry tech is erg licht. Lenneke_ schreef:Ik heb mijn zadel gekocht bij Country Mill http://www.countrymill.nl Ze komen door het hele land.
Waarom ben je niet weg van de Podium boom? Ik rij nu zelf ook met een Podium en dit is een van de weinige zadels die op mijn paard past. Daarbij is hij heel erg ligt.
Hiervoor had ik een Massimo Trail, ook een fijn zadel, maar wel een stuk zwaarder.
Ik ben net weer begonnen, ben er half jaar tussenuit geweest. We hebben sinds anderhalf jaar zo'n heerlijke pony voor onze dochter gekocht, dat het bij mij ook weer "kriebelt" en weer ga rijden. Dit tot vreugde van onze dochter, gezien tijd tekort
vanhaar kant. Ik wil heel graag lange heerlijke bosritten gaan maken. Lijkt me SUPERfannetje schreef:Ik rij zelf (heb ook fybro) op een kiefer malmo (dressuur), wil je perse een endurence zadel, of mag het ook anders.
Ik zou gewoon van alles proberen, kijken wat jou en je paardje past.
) een betere drukverdeling hebben?
)sflj schreef:O? Negatief zoals...?
Voor mijn paard is er niet echt een lekker passende Podium maar anders had ik er best eentje willen hebben. Ik vind ze wel wat voordelen hebben hoor.
)... Vanalles.
juval schreef:ik heb een barefoot drytech en die zijn inderdaad lekker licht, en zitten heerlijk zacht. Boomloos is wel even wennen, maar voor buitenritten etc vind ik het heel prettig.
Lenneke_ schreef:Ik heb die Continental ook geprobeerd. Lag perfect op Anouar, maar ik kon na 5 minuten al niet meer zitten wegens beurse zitbeenknobbels.