Ik ga het gewoon doen heb ik mezelf voorgenomen. Als nu iedereen afhaakt eindig ik zeker in de top 3
Nu nog even wat regenkleding aanschaffen zaterdag......en misschien thermo-ondergoed. En werken rainlegs goed???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loffy schreef:Ach ben niet bang van een natte broek
oei, wat klinkt dat dubbelzinnig

Vulcan schreef:Ik ben maar een occasionele bokker, maar ik kom mij ook laten natregenen zondag!

Smoske schreef:@Zoezi: ja, ik vind het erg jammer omdat het voor mij vlakbij is. Maar nadien is nog Gruitrode en dan wil ik wel proberen te komen, is voor mij ook 'om de hoek'. Alvast veel plezier en succes!!!

SuSEQ schreef:Laat eens weten hoe die regenbenen werken; met mijn lange chaps kom ik net bovenaan wat bescherming tekort en ik denk dat die daar wel bij kunnen helpen.
Veel succes in alle geval.
Groeten, SuSEQ
domme Linda toch
Jantie schreef:Hmm, windstoten van 80/90 kpu en meer dit weekend. Ik ga toch even het weerbericht afwachten voor ik meer dan 200km ver rij met mijn trailer
, man wat ga ik afzien!!!!!!!! hahahaha
)
)
)
Loffy schreef:Zondag is het heel de dag regenachtig; vooral in het noordwesten kan veel neerslag vallen; bovendien is het erg winderig(ik heb bruine bonen gegeten)
Effe op mijn lijstje bijschrijven
meenemen: *snorkel en zwemvliezen
schrappen: water meenemen
tip: achter Linda uitblijven
Nog zoeken, zwembandje voor max, liefst met een eendje vooraan, lijkt me wel schattig![]()
effe serieus: zoveel wind...is het dan nog veilig in het bos? heb wel mijn eigen blitse helmpje nu maar toch...
Zoezi schreef:Loffy schreef:Zondag is het heel de dag regenachtig; vooral in het noordwesten kan veel neerslag vallen; bovendien is het erg winderig(ik heb bruine bonen gegeten)
Effe op mijn lijstje bijschrijven
meenemen: *snorkel en zwemvliezen
schrappen: water meenemen
tip: achter Linda uitblijven
Nog zoeken, zwembandje voor max, liefst met een eendje vooraan, lijkt me wel schattig![]()
effe serieus: zoveel wind...is het dan nog veilig in het bos? heb wel mijn eigen blitse helmpje nu maar toch...
Ik hou wel van een avontuur! Kan je altijd zeggen: weet je nog die stormrit??? Kei spannend joh!
Schijt aan dat oliebol, ik ga gewoon!!!