(Regenrit) Peer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

(Regenrit) Peer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 16:53

Nog liefhebbers voor een regenrit aankomende zondag of ben ik de enige malloot die nu al zin heeft in een nat pak Tong uitsteken
Ik ga het gewoon doen heb ik mezelf voorgenomen. Als nu iedereen afhaakt eindig ik zeker in de top 3 OK dan! ROFL
Nu nog even wat regenkleding aanschaffen zaterdag......en misschien thermo-ondergoed. En werken rainlegs goed???

Loffy

Re: (Regenrit) Peer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:56

Ach ben niet bang van een natte broek
oei, wat klinkt dat dubbelzinnig Clown
anyway laten we het zo zeggen: als ik de nest rode mieren die nu in mijn neus zitten kan kwijtspelen, ben ik er

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 16:57

Loffy schreef:
Ach ben niet bang van een natte broek
oei, wat klinkt dat dubbelzinnig Clown

Lekker soppen..........ook zo zo dubbelzinnig Tong uitsteken

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 19:14

Ik heb zo het gevoel dat we deze keer de enige bokkers zijn in Peer Loffy Clown
Of we zijn de enige mafkezen Haha! Knipoog

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 09:04

Ik wilde wel graag komen maar op advies van mijn DA doen we deze nog niet mee...Mix is net terug aan het bijkomen en ik wil het zekere voor het onzekere nemen met hem!
Maar ik ken nog wel 2 vrouwen die meerijden! (zijn wel geen bokkers)
Ik kom kijken!

Vulcan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 09:44

Ik ben maar een occasionele bokker, maar ik kom mij ook laten natregenen zondag! Go jij! Go jij!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 10:31

Vulcan schreef:
Ik ben maar een occasionele bokker, maar ik kom mij ook laten natregenen zondag! Go jij! Go jij!

Leuk OK dan!

@Smoske, het zit niet mee he? Balen! Maar leuk dat je toch komt supporteren.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:18

@Zoezi: ja, ik vind het erg jammer omdat het voor mij vlakbij is. Maar nadien is nog Gruitrode en dan wil ik wel proberen te komen, is voor mij ook 'om de hoek'. Alvast veel plezier en succes!!!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 14:15

Smoske schreef:
@Zoezi: ja, ik vind het erg jammer omdat het voor mij vlakbij is. Maar nadien is nog Gruitrode en dan wil ik wel proberen te komen, is voor mij ook 'om de hoek'. Alvast veel plezier en succes!!!

Dank je, vooral dat succes hebben we denk ik nodig, het zal 1 grote glijboel worden!

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 21:03

Mijn dochter en ik komen ook met onze ouwe doos. Regen of geen regen, dat doet er toch niks toe. 't zal van de laatste keren zijn dit jaar dus profiteren maar.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 06:48

Ik kom me als groom laten natregenen. Gelukkig zit ik dan een deel van de tijd in de auto, al boeit een beetje regen mij normaal gesproken als ik aan het rijden ben niet zo. Ben benieuwd hoe het de twee weekends daarna qua weer wordt, die rij ik wel allebei zelf.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:33

Ik baal zooooooooooooo dat ik niet kan meerijden zondag. Op zich heb ik de indruk dat mijn paardje terug fit aan het worden is, hij komt lekker bij en heeft er ook zin in. Maar ja, advies van DA zal ik maar opvolgen! (uit de bloedtest bleken waardes van de spieren wat vreemd te zijn dus ja, als ik nu iets zou forceren, ook al is het maar 30 km)

Tot zondag en laat jullie niet kisten door de regen of modder, fun hebben is het motto;-)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 20:41

Yeps, ben zo benieuwd zondag. Ik heb vandaag rainlegs gekocht dus nu moet ik wel, anders is het zonde van de 26 eurotjes! Ik heb er alleen helemaal niet bij stilgestaan dat ik geen fatsoenlijke regenjas heb...........

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 22:59

Laat eens weten hoe die regenbenen werken; met mijn lange chaps kom ik net bovenaan wat bescherming tekort en ik denk dat die daar wel bij kunnen helpen.

Veel succes in alle geval. Lachen

Groeten, SuSEQ

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 09:09

SuSEQ schreef:
Laat eens weten hoe die regenbenen werken; met mijn lange chaps kom ik net bovenaan wat bescherming tekort en ik denk dat die daar wel bij kunnen helpen.

Veel succes in alle geval. Lachen

Groeten, SuSEQ

Is goed, ik heb ze gekocht (gisteren).
Maar ik denk zelf dat ze beter werken als je met laarzen rijdt. Ze vallen net over de bovenkant van je laars.
Als je chaps aanhebt kan er natuurlijk nog regen door de chaps heen.

-Stomme is, ik heb nu wel rainlegs maar geen regenjas Frusty domme Linda toch Frusty

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:16

Hmm, windstoten van 80/90 kpu en meer dit weekend. Ik ga toch even het weerbericht afwachten voor ik meer dan 200km ver rij met mijn trailer Scheve mond

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 16:43

Ik zal er niet zijn om te komen kijken... Mijn gezondheid laat dat niet echt toe... Nog maar net terug van 3 dagen ziekenhuis en moet eerst weer wat aansterken...

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 20:10

Jantie schreef:
Hmm, windstoten van 80/90 kpu en meer dit weekend. Ik ga toch even het weerbericht afwachten voor ik meer dan 200km ver rij met mijn trailer Scheve mond

Ik geef je geen ongelijk Boos!
Maar ik ga ervoor!
Ik ben dapper!
Ik kan het!
Ik wil het!

(even mezelf moed inpraten Haha!, man wat ga ik afzien!!!!!!!! hahahaha Tong uitsteken )

http://www.kmi.be/meteo/view/nl/211797- ... ingen.html
Zondag is het heel de dag regenachtig; vooral in het noordwesten kan veel neerslag vallen; bovendien is het erg winderig(ik heb bruine bonen gegeten Tong uitsteken )

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:24

Rainlegs heb ik ook, maar bij mij draaien ze nogal en ik vind ze dus niet zo handig op het paard. Ik vind lange regenchaps prettiger, ik heb waxchaps, die zijn nogal warm, maar wel droog. Nadeel daarvan vind ik dat ze gald zijn tegen het zadel, ik rijd altijd met aigle-laarzen, maar met die chaps voelt het minder safe.
Ik heb nu chaps van iemand overgenomen van Horseware, erg soepel, maar geen idee of die ook gald voelen bij het zadel. Anders maar zien of ze een stuk in te korten zijn...

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:38

Geldig van zaterdag 4 oktober 2008 20u tot zondag 5 oktober 2008 20u : Volgende nacht en op zondag kunnen windstoten optreden tot zo'n 80 km/h aan zee en rond 70 km/h elders in Vlaanderen. Op zee kan het vannacht tijdelijk stormen (9 bft).

Geldig van zondag 5 oktober 2008 1u tot maandag 6 oktober 2008 0u : Een actieve regenzone trekt zondag over ons land en kan vooral in Vlaanderen vrij veel regen geven: tot zo'n 25 l/m², eventueel nog wat meer. Dit vooral over het uiterste noorden.

't zal niet voor ons zijn, ik denk dat ik mijn vanne morgen mooi thuis hou

Loffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:45

Zondag is het heel de dag regenachtig; vooral in het noordwesten kan veel neerslag vallen; bovendien is het erg winderig(ik heb bruine bonen gegeten Tong uitsteken )

Effe op mijn lijstje bijschrijven
meenemen: *snorkel en zwemvliezen
schrappen: water meenemen
tip: achter Linda uitblijven
Nog zoeken, zwembandje voor max, liefst met een eendje vooraan, lijkt me wel schattig Clown

effe serieus: zoveel wind...is het dan nog veilig in het bos? heb wel mijn eigen blitse helmpje nu maar toch...

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 14:52

ik betrouw die windstoten niet tijdens het rijden op zo'n afstand.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:21

als het echt erg is sluiten ze hier in het limburgse meestal de bossen af... Afwachten dus wat de boswachters beslissen...
Ennuh een goede raad: doe je niet te warm aan tijdens de rit... want dat gaat storen! Zorg dat je voor na de rit een set propere kleding hebt liggen zodat je je makkelijk kan omkleden... gewoon trailer even dicht, en omkleden Knipoog
Zo heb ik het mijn eerste wedstrijd ook gedaan nadat ik doornat geworden ben...

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 16:45

Loffy schreef:

Nog zoeken, zwembandje voor max, liefst met een eendje vooraan, lijkt me wel schattig Clown

effe serieus: zoveel wind...is het dan nog veilig in het bos? heb wel mijn eigen blitse helmpje nu maar toch...

Ik hou wel van een avontuur! Kan je altijd zeggen: weet je nog die stormrit??? Kei spannend joh!
Schijt aan dat oliebol, ik ga gewoon!!!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 18:58

Zoezi schreef:
Loffy schreef:

Ik hou wel van een avontuur! Kan je altijd zeggen: weet je nog die stormrit??? Kei spannend joh!
Schijt aan dat oliebol, ik ga gewoon!!!

p.s. Martine, wat spreken we nou af? PVD waar heb ik nu weer je telefoonnummer Boos!