Mededeling: Endurance Kootwijk AFGELAST

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Mededeling: Endurance Kootwijk AFGELAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 15:35

Op verzoek van de organisatie ook op bokt een berichtje. De wedstrijd in Kootwijk gaat definitief niet door ivm vogelpest.
Deze wedstrijd zou aanstaand weekend gehouden worden en vandaag is besloten de wedstrijd definitief af te lassen.
Meer info is te vinden op www.deronline.nl aangezien ook Zelhem al afgelast is en waarschijnlijk nog meer wedstrijden afgelast zullen worden.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:40

plies laat Leersum doorgaan....... nou kan ik EINDELIJK starten.....
zucht......
Viv

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:46

Thx. Had hem ook al bij afgelaste wedstrijden neergeplant.

Balen he. Bah.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 15:49

Vippie: ik vrees dat die ook niet doorgaat. Ik vrees dat de wedstrijden tot Zelhem niet doorgaan. Ook voor ons onwijs balen, weer een seizoen naar de maan met promotie... *pfffff*

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:52

Laui! schreef:
Vippie: ik vrees dat die ook niet doorgaat. Ik vrees dat de wedstrijden tot Zelhem niet doorgaan. Ook voor ons onwijs balen, weer een seizoen naar de maan met promotie... *pfffff*


Ik blijf hoop houden. Ik wilde er maar 3 rijden, kan nog niet midzomer starten ivm de warmte (kan Tjo niet tegen), zucht.......
Als alternatief heb ik nog Katwijk, maar liever niet.
Viv

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:31

Ach.....we weten niet hoe het gaat lopen met die pest. Het kan ook met een paar weken weer opgelost zijn en dan mogen wij weer gewoon wedstrijden rijden. Maar ik realiseer me ook dat het hele seizoen voorbij kan zijn. In ieder geval zijn er al 2 wedstrijden afgelast waar ik aan mee zou doen.
Ik kan er maar een ding van zeggen: balen

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 10:10

het is balen maar goed laten we maar hopen dat de 'pest' snel onder controle is. Voor de kippen en voor ons. Nu moet het min. ook eens al de mensenactiviteiten aan banden leggen......Het is een blijft een vorm van pest..