Ik rijd geen endurance (komt er misschien ooit van, hoop ik?), maar doe wel lange afstanden.
Daarom zou ik graag eens informeren naar een GPS waarop ik kaarten kan uploaden waarvan ik de route vooraf op de pc heb afgestipt. Zodat ik te paard alleen hoef te kijken welke weg ik moet volgen om 'mijn route' te kunnen lopen. Ik hoef geen hartslagmeter of dergelijke, alleen een duidelijke gps waar ik dus kaarten kan uploaden (hetzij mijn pc, of gedownloade routes). Het moet duidelijk weergegeven worden, maar hoeven geen 3D kaarten te tonen met reliefwijzigingen ofzo (als die snufjes bestaan
). Liefst niet gigantisch groot zodat het nog makkelijk hanteerbaar is te paard (of dat ik het ergens kan vastmaken aan mezelf of aan m'n zadel ofzo). Kunnen jullie wat tips of raad geven? Zou wel liefst in het merk van Garmin blijven (heb ik al goede dingen over gehoord).
Het is een dun lijntje, maar je kan inderdaad wel in en uitzoomen. Je kan hem dus ook op een soort kompas zetten, dan heb je gewoon een pijl in welke richting je moet. Hij piept ook als je een bocht om moet