Zodra mijn veulen is afgespeend(september) wil ik mij gaan richten op het endurance/trektochten gebeuren met mijn paard. Niet zozeer voor wedstrijden ofzo maar het samen zijn met mijn paard en dingen doen die we beiden leuk vinden. Nou ben ik als de dood om te verdwalen en vind het ook wel leuk om de routes vooraf te plannen of achteraf na te zien. Ook dingen als rijtijd en snelheid vind ik erg interessant om te weten. Wil daarom graag een goed GPS systeem hebben. Nou weet ik helemaal niet of GPS te krijgen is waar wandelpaden en dat soort dingen op staan waar je eventueel met paard mag komen maar het zal vast wel. Ik heb niet echt een budget in gedachten, geef liever wat meer uit dat het echt goed en fijn werkt dan beknibbelen en dat het tegenvalt.
Graag zou ik ervaringen horen van mensen die zo'n ding zelf hebben, hoe het werkt en hoe hun het gebruiken. Zet je er vantevoren routes in? Zelf maken of zijn er ook routes op internet te vinden? Of rijd je gewoon ergens op de bonnefooi of met papieren routes? Wil het allemaal weten want heb grootse plannen!