skippy1 schreef:Wauw! Wat gaaf zeg!

Maar hoe doe je dat joh? Parttime in de US wonen?

Ik heb een visum dat ik gewoon op en neer kan vliegen zoveel ik wil (en hoe vaak mijn portemonee dat toe laat
)
Ik heb in NL gewoon een baan en in de VS werk ik mee met mijn trainer en vriend
Wranglerbutt schreef:
Weet je dat ik jou heb ontmoet in Den Ham begin dit jaar? Toen had ik die blanket op mijn merrie hier.
Dat shirt heb ik tweedehands op het internet gekocht (dan is het tenminste betaalbaar
)
Mac schreef:Dat ziet er super uit zeg! Erg professioneel, maar toch niet "te".
Dank je
Ik hou niet zo van dat hele overdreven geglitter, en ik vond dit stijlvol en professioneel.
smax schreef:
leuke fotos maar ik maak betere

I will proove it to you
ja leuke foto`s, zo`n klein meisje op zo`n grot paard, leuk is dat altijd
Dat weet ik! Je hebt hele mooie foto's van mijn merrie en mij hier gemaakt. Weet je al wanneer je naar OK komt? Ik ga denk ik begin oktober terug.
LindyH schreef:Leuk hoor!
Wat vind jij van het verschil het niveau tussen de VS en Europa? Ik zie altijd alleen dingen als de AQHA World Show op internet, en dat niveau ligt natuurlijk veel hoger.
Zou je bijvoorbeeld kunnen zeggen dat het NK QH ongeveer op het niveau ligt van de kampioenschappen van Massachusetts?(om maar even een kleine niet-western staat te noemen)
Dat vind ik erg moeilijk om zo te zeggen! Ik ben de laatste jaren niet op het NK geweest..Dit jaar ga ik wel naar Marienheem, dus dan kan ik een betere inschatting maken.
Zelfs op een State Championship (ik ben nog nooit in Massachusetts geweest, maar bv in Arkansas) is het niveau erg hoog. Om te qualificeren voor de worldshow moet je nl. erg veel wedstrijden rijden en die ruiters kom ik vaak tegen op novice amateur shows.
Op de "open shows" (te vergelijken met wran wedstrijden), kom je deze ruiters ook tegen. De ene keer meer dan de andere keer, het hangt er maar net vanaf of er grote shows in de buurt zijn. Natuurlijk doen er ook mensen mee die niet als ambitie hebben om op de worldshow te starten en gewoon leuk en gezellig wedstrijden willen rijden. Ik vind persoonlijk de sfeer dan een stuk leuker
Natuurlijk heb ik ook de ambitie om ook constant goed te presteren op aqha shows, maar ik wil ook plezier aan de sport houden. Dus ik probeer een balans te vinden tussen deze twee
Dus om het samen te vatten, op de kleine aqha en open shows zie je verschillen in niveau.
Er is wel niveau verschil tussen de staten in het noorden en zuiden is mij verteld. In het noorden schijnen ze meer aan engels te doen.
Vesper schreef:Wat gaaf zeg, waar woon je precies in Oklahoma?
Ik woon in Ada! Dat is een uur ten zuidoosten van Oklahoma City.