Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Billy Jean , ze gaat hier net vanaf de 3e ton terug naar de finish, daarom zit ze naar voren om 'extra gas' te geven
Ze heeft het heel goed gedaan. Was moeilijk met haar pony tegen de grote snelle quarters (zelfs in de Junior ; kinderen tm 13 jr dure en snelle barrel horses uit de USA) ze was niet de snelste ookal gaf de pony alles wat ze had maar wel iedere ronde constant ! Daar heeft ze de punten mee gehaald. De wedstrijd was heel groot. In totaal meer als 280 barrel racers. De derby van de Reining was ook heel gaaf ! Heel veel sfeer! Rudi Krolsteiner heeft gewonnen met een super proef!

Billy is zeker gegroeid. Bijna net zo groot als ik al
en wat een mooie
!
ik zal het aan haar doorgeven
ze vind zelf de foto niet zo mooi omdat ze er met haar mond open op staat
maar die van mij zijn altijd erger

nee ze gaat niet op Skinny. Het mooie van de World cup is dat er teams uit alle landen komen en niemand zijn eigen paard rijd. De barrel horses worden beschikbaar gesteld via de NBHA van Italy en de teams trekken lootjes welk paard ze krijgen en wisselen dan iedere dag door. Dat is eigenlijk heel eerlijk want nu rijd iedereen op dezelfde paarden dus niet degene met het beste paard maakt de meeste kans maar het team die de verschillende barrel horses het beste rijd en zo de snelste tijden heeft
Ieder land stuurt 2 ruiters en er komen teams uit Brazilie, China, Canada , USA, Italie, Frankrijk ect