Het begon allemaal met wat rondkijken op internet, mijn oog viel op een leuke bonte merrie, 2 jaar, wel een paardje met pit. Ook zag ik bij dezelfde stal Spot te koop staan, ik had hem wel al eerder voorbij zien komen op internet, maar er was nog niet iets dat me aansprak. Toch beiden advertenties even doorgekeken, en toen een afspraak gemaakt om naar beiden te komen kijken, maar toch in eerste instantie voor de bonte merrie. Aangekomen op stal kwamen we eerst langs Spot, en ja hoor.. ik vond hem nog veel leuker dan in de advertentie! Toen ook even de merrie bekeken, maar er was iets waardoor ik Spot veel en veel leuker vond. Toen daarna nog 3x bij Spot langs geweest om te kijken of de klik er echt was, en of hij echt zo lief en braaf was als de eerste keer. En ja hoor, de klik kwam, en zijn karakter versterkte dat gevoel alleen nog maar. Ik heb nog nooit zo'n lieve, en vooral brave hengst gezien.
Gister was het dan zo ver, de klinische keuring. Hij onderging het allemaal zo braaf, en ook de DA zei dat hij niet vaak zo'n brave, goedopgevoede hengst had gezien. Nou, met vlag en wimpel geslaagd
Alles helemaal goed, goede conditie, en als eindconclusie ook nog eens op het keuringsrapport "lief en braaf paard" ! Daarna meteen de overdracht gedaan, en hij is nu sinds gister helemaal van mij! 
In de 2e week van Mei word hij gecastreerd, en dan 6 weken later verhuisd hij met mij mee naar een andere stal. Maar tot die tijd mag hij nog even lekker tussen zijn vriendjes staan.
Genoeg gekletst, de fotos !

Eerst even de algemene controle

Monsteren en de buigproef

Spot zijn mooie hoofdje

Daarna lekker bewegen

Conditietest en daarna hartslag beluisteren

Terug op de wei, best vermoeiend zo'n ochtendje.

Spot is moe, maar Dave vind het maar saai..

Gedaan met de rust, hierna rende hij alweer vrolijk in het rond!

Spot, en een trotse ik!
Lekker ding is het he?

en verder mag hij er ook wezen
Echt toppie! Ben zó blij voor je!