Pancake
Begin van het praktijkgedeelte, je ziet nu al twijfels bij Chris, het drong langzaam tot 'm door dat het een moeilijke dag voor 'm zou worden........

Dit zijn de eerste twee die al een beetje de weg kwijt zijn.....is het toeval dat het Paint-ruiters zijn?

De chaos is nu bijna compleet, ze beginnen al Chris-kras door elkaar te rijden en de heer Knol bedenkt een noodplan!

Hier grijpt Chris in en begint stelselmatig alle ruiters de goede kant op te sturen......

Ook de hardnekkige cirkelrijders worden gemaand om eens een stukkie rechtdoor de goede kant op te Walken, de ruiter dacht echter dat ze overvallen werd en probeerde met teugels en al de handen omhoog te doen...

Tja, het praktijkgedeelte ging erg ver......er werd zelfs uitgelegd wat een hoofdstel en een teugel is!

Of het nou toeval was weet ik niet maar hier wordt weer aan een Paintruiter uitgelegd waar nou de hoefslag is, uiteraard moet Chris daar zelf naar toe lopen anders was het te moeilijk....

Niet luisterende ruiters werden de hoek in gestuurd. Om veiligheidsredenen heb ik de desbetreffende ruiter uit beeld gesneden

Dat was de reactie van de deelnemers toen Chris vertelde dat een paard wel degelijk 4 benen heeft....

Hier ben ik net te laat met knippen...Chris heeft een schop onder z'n kont gehad van een deelnemer omdat die het niet kon hebben dat haar paard geen vlekken heeft....

Dit is wel een emotioneel moment, deze deelnemer laat het paard voor het eerst een echte stap zetten terwijl ze er op zit, Chris moet nog wel uitleggen wat een voorbeen is en wijst dit aan....

Chris houdt hier een deelnemer vast zodat ze in alle rust kan omgaan met hoogtevrees....ook praktijk hè!

Hier ging Chris in mijn optiek errug ver, ik vond het zelfs een beetje overmoedig van hem, de deelnemers moeten een Pleasureproef uit hun hoofd leren, het uur wat ze voor het bestuderen kregen was eigenlijk te kort.....

Ik had 'm gewaarschuwd.......en ja hoor; twee waren er dus maar reiningproefjes aan het doen zonder dat ze het zelf wisten terwijl nummer drie de eigenlijke Pleasureproef nog aan het bestuderen was!

Hier staat Chris al 5 minuten te wachten op de eerste die zijn vinger op steekt op de vraag "hoeveel oren heeft jullie paard eigenlijk?" Ze konden hier een showhalster mee winnen (gesponsord door de AOK; nog bedankt PJ maar misschien de volgende keer...)

Chris, nog bedankt voor je geduld........

Mooie plaatjes van mooie paarden, PK! 
bleef maar koffie halen bij me eerst nog met melk en suiker, later werd het alleen met suiker
G-e-w-e-l-d-i-g!!!!!!!!