)Aanschouw de roze muisjes, met trots gepresenteerd... een mooie (kleur= palomino?) merrie reuzin en trotse moeder! (roze muisjes van vandaag is werkelijk bijna 2 x zo hoog als blauwe muisjes van 3 weken terug!!!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Gefeliciteerd met dit plaatje! 
geen idee!
smarty schreef:papa is een palomino, maar een echte goud kleurige, en mama is een echte sorel... die kleur daar heeft het idd meer van weg dan van palomino eigenlijk... hmmm, maar of dat uit zo'n combinatie kan.... geen idee!
@marialva, een perlino... kan dat uit sorel x palo?? de vader van de sorel mama is palo, en de moeder van de palo hengst is ook een palo (die droeg het silver daple, maar of dat wat met champagne, of perlino te maken heeft....geen idee!
Wat zeker is is dat het diertje alle liefde van de wereld krijgt! Ik hou van ze allemaal even veel!
zeer zeldzame kleur
zeer mooi beestje en schitterende bouw
Horsetopia schreef:Ik ben niet 100% zeker maar ik denk dat dit cremello is. Welke kleur hebben de ogen juist?
marialva schreef:smarty schreef:papa is een palomino, maar een echte goud kleurige, en mama is een echte sorel... die kleur daar heeft het idd meer van weg dan van palomino eigenlijk... hmmm, maar of dat uit zo'n combinatie kan.... geen idee!
@marialva, een perlino... kan dat uit sorel x palo?? de vader van de sorel mama is palo, en de moeder van de palo hengst is ook een palo (die droeg het silver daple, maar of dat wat met champagne, of perlino te maken heeft....geen idee!
Wat zeker is is dat het diertje alle liefde van de wereld krijgt! Ik hou van ze allemaal even veel!
ja dat kan een palomino heeft een enkele verdunnings gen en een vos draagt ook een verdunning dan kan je een cremello of perlino krijgen aleen wordt een cremello lichter geboren en een perlino zoals dit veulen een palomino is het niet want de rande van de oog leden zijn de zelfde kleur als de vacht en is ze rossig dat duidt op een perlinozeer zeldzame kleur
zeer mooi beestje en schitterende bouw
![]()
groetjes marialva
... Zeer uniek en erg gevraagd... marialva schreef:Horsetopia schreef:Ik ben niet 100% zeker maar ik denk dat dit cremello is. Welke kleur hebben de ogen juist?
nee en cremello wordt zo licht geboren (zie foto) dit is echt een perlino![]()
anneliesdj schreef:Ik denk ook dat het perlino is, cremello kan iig niet ui een palo x sorrel.
Het is wel een plaatje, plaats je snel nieuwe foto's?
anneliesdj schreef:een cremello heeft 2 cremegenen, palomino 1, vos geen, hoe moet ze dan aan die tweede komen?

Hartstikke palomino als je het mij vraagt! 
Horsetopia schreef:Vos draagt toch verdunnings gen dus in theorie kan het...

Wranglerbutt schreef:Van harte gefeliciteerd met je tweede verrassing!
Schitterend veulen en idd, grooooooooot!Hartstikke palomino als je het mij vraagt!
Horsetopia schreef:Vos draagt toch verdunnings gen dus in theorie kan het...
Hoe kom je daar nou in 's hemelsnaam bij?
Lees dit maar eens door: http://www.bokt.nl/wiki/Creme