Omdat mijn pony nog jong is en ik nog niet rij, postte ik hier zelden. (kijk wel vaak mee
)Maar nu ik er voor de tweede keer op heb gezeten en een tweedehands boomloos westernzadel heb aangeschaft, is het misschien tijd om ons even voor te stellen.
Fliecka is een kruising New Forest van nu 3 jaar. Ik heb haar een half jaartje terug gekocht als schuw en bang ding. Ze is inmiddels een enthousiaste, zelfverzekerde merrie geworden met een gelijkmatig en rustig karakter. Altijd nieuwsgierig naar alles en iedereen en ook al erg verkeersmak.
Ik ga nog niet echt rijden of werken, maar gewoon af en toe even erop en veel buiten wandelen. Tegen de tijd dat het weer winter wordt hoop ik dat ze haar balans onder het zadel een beetje heeft gevonden en dat ze netjes kan stapen, draven en sturen. Dan wordt het zoetjes aan tijd voor wat serieuzer rijden.
Even wat games vooraf

Ff hupsen en hangen om te kijken of het okee is

En... we zitten! Voor de tweede keer

Vriendin springt even bij bij het omdraaien

Even heel RB kijken naar langskomende aangespannen pony

Helemaal happy
Het staartje is daarentegen nog steeds amper aan het groeien, na een afkauwactie in de kudde waar ze vandaan komt, haha. Maar ook dat zal wel een keer goed komen.