Ben helemaal weg van zijn hoofdje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

spicegirl schreef:ik zie er geen quarter in.....
spicegirl schreef:mijne is 3 jaar, net 3 dagen uit de opfok. ze is 2 x zo breed.quarters zijn van nature erg breed. maar ik zie t niet in t hoofd, of de achterhand. ook de kenmerkende lange broekspier ontbreekt.ik denk dat de verkoper een oud verkoop-trucje heeft gebruikt, om de prijs op te drijven( ja, het is een quarter/paint, maar geen papier erbij-bla bla). maakt het paardje niet minder lief hoor!
DubbelDun schreef:Waarom is dit paard nog hengst ??
Geen papier, lichamelijk niet in orde en zo te zien wordt er nog mee gedekt ook![]()
Is dit hetzelfde paard dat je in een ander topic zo 'handig' van zijn luchtzuigpraktijken hebt afgeholpen
spicegirl schreef:mijne is 3 jaar, net 3 dagen uit de opfok. ze is 2 x zo breed.quarters zijn van nature erg breed. maar ik zie t niet in t hoofd, of de achterhand. ook de kenmerkende lange broekspier ontbreekt.ik denk dat de verkoper een oud verkoop-trucje heeft gebruikt, om de prijs op te drijven( ja, het is een quarter/paint, maar geen papier erbij-bla bla). maakt het paardje niet minder lief hoor!