[WN] Laatste topic van Batman bij mij, Oktober 2006 tot januari 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klaasje

Laatste topic van Batman bij mij, Oktober 2006 tot januari 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 22:50

Zoals jullie waarschijnlijk al wisten heb ik Batman verkocht. Voor de geïnteresseerden hier een verslagje van de periode dat ik hem heb gehad, eind oktober 2006 tot eind januari 2008. Ik probeer het zo kort mogelijk te doen, anders zitten jullie hier morgen nog te lezen Tong uitsteken

Ik zag al een tijdje een hele leuke Buckskin ruin op Marktplaats staan. Uiteindelijk gebeld, afspraak gemaakt en komen rijden. Whoei, ik was verliefd! De uitstraling van dat paard, het karakter..Ja, dát was wat ik zocht! Na de Klinische en Röntgenologische keuring is hij bij mij thuis gebracht.

Afbeelding

Afbeelding

Door het winterseizoen konden we niet veel in de bak rijden, dus reden we meer buitenritjes.

Afbeelding

Rond Februari 2007 zijn we naar een pensionstal gegaan. Een plekje waar Batman behoorlijk in de watten werd gelegt. Een binnenbakje (dus eindelijk van die natte buitenbak af), spuitplaats, (open)box van 4,5 x 5,5m., voor ons hele mooie uitrijmogelijkheden, dagelijks weidegang met maatjes, etc. Ook kwamen we in februari in het Nederlands Jeugdteam en reden we, Batman voor het eerst, een WRAN wedstrijdje in Oosterwolde en hadden we onze eerste (showmanship at Halter)clinic van het Jeugdteam in Lelystad.

Afbeelding

Afbeelding

We trainden lekker verder, volgende maand (April) stonden er weer 2 wedstrijden op de planning, WRAN en AQHA. Hier zat onder andere het onderdeel Hunter Under Saddle in, dus daar moesten we hard voor aan het werk en er moest nieuwe tuigage worden aangeschaft. Onze 2e clinic was in Maart. We kregen, gesponserd door Ilona Vet, een reininclinic van Ilona in Beverwijk. Let niet op m'n houding Bloos

Afbeelding

Lekker rusten na het werken

Afbeelding

Afbeelding

In april hadden we de eerste AQHA Show en 2e WRAN wedstrijd. We startten Horsemanship, Pleasure en Hunter under Saddle.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In Mei werd het weer lekker weer en gingen we weer genieten van onze uitrijmogelijkheden. Verder stond er deze maand weinig op de planning en hebben rustig aan gedaan, Batman had de afgelopen 2 maand al heel veel moeten doen vergeleken met wat hij gewend was, dus gunde ik het ons beide wel even om het te 'verwerken'.

Afbeelding

Na onze rust ging het weer ontzettend lekker en zijn we weer vrolijk verder gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Oops, dat zijn er al 15. Zie deel 2!!

Klaasje

Re: Laatste topic van Batman bij mij, Oktober 2006 tot januari 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 22:52

Oops, hij staat er 3x. Ik tem even. Sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:57

Haha! Al 3x inmiddels Haha!

Ik vond jullie een supergave combinatie Klaas.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:05

Ik vond jullie ook een superleuke combi, ook die batman is een ongelofelijk mooi paard.
Misschien heb ik het gemist, waar wat is de reden dat je hem verkocht hebt ? ( als ik dat mag vragen Clown )

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:40

Klaas Bloos .
Wat zie ik me nou dan, heb je batman verkocht :|
En jullie pasten zo goed bij elkaar.

[voor vragen wie ik ben PB maar (A)]

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:08

Ik ben benieuwd naar deel 2! Vooral het einde want eigenlijk vraag ik me stiekem toch een beetje af waarom je Batman hebt verkocht.
Ik heb je altijd een beetje gevolgd. Ik weet nog toen je die vos had (toch?) die je verkocht omdat het niet klikte. Toen kocht je Batman en ik vond jullie altijd zo'n leuke combi.
Ben niet nieuwschierig Knipoog