en zo als altijd loopt onze paintaussie altijd mee

Oeps, sorry kind ben je hoofd vergeten
ben ook maar een amateur fotograaf, weet net het knoopje te vinden om in te drukken

Zo dat waren ze weer voor vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben ook maar een amateur fotograaf, weet net het knoopje te vinden om in te drukken

!
? Zeeuwtje68 schreef:Wat een pracht van een paint zeg!! Ik ben jaloers!!
jij hoeft echt niet jaloers te zijn hoor jij hebt zelf hele knappe paardjes!! 
zal mijn dochter blij mee zijn
Splash_ schreef:Wat een pracht van een paard heb je zeg! Ziet er heerlijk relaxed uit zo...

kyra31 schreef:hay marga,mooie foto's hoor kayenty ziet er erg goed uit,en zo te zien is ze heel goed voor uit gegaan met kayenty super hoor .
ze kan zeker trots zijn.en je hond ziet er ook toppieuit ga zo door gr kyra
oftewel onze Blanket hier op bokt, kan super les geven
en geloof het of niet Surey luisterd wel naar Saar

word wel eens tijd mevrouwtje Cassidy schreef:Er leuk dier, en grappig dat de hond meeloopt.
Ik vind je dochter wel met erg korte beugels rijden, of is dit alleen voor de foto?
Ik zal vanavond toch nog eens goed kijken als ze rijden gaat. Is het inderdaad zo dan gaan we een gaatje zakken
of niet.
Megs schreef:Superpaint![]()
En volgens mij zien we je dochter binnenkort ook bij de Paint jeugdruitersof niet.
loopt jou paardje ook mee
merrie van 3 als ik het goed heb
of heb ik dan de verkeerde voor me? Kayenty schreef:Megs schreef:Superpaint![]()
En volgens mij zien we je dochter binnenkort ook bij de Paint jeugdruitersof niet.
Inderdaad, als het goed is rijd ze mee in 2008loopt jou paardje ook mee
merrie van 3 als ik het goed heb
of heb ik dan de verkeerde voor me?
Alleen is Lina al weer bijna 4, jaja de tijd vliegt. Kleine meisjes worden groot. Zal eens kijken of ik ergens een leuke foto van d'r heb. Leentje is niet zo fotogeniek