Helemaal van leer en met leuke stiksels.

Achterkantje:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar hij is wel leuk

sammy07 schreef:Elke Troxel is goed gekeurd in de EU dus deze gaat ook de keuring doorstaan want hij is niet anders als de rest.
@fabske: online in een ruitershop in de VS voor 129 dollar.(108 euro)

DubbelDun schreef:@sammy07 : als er ergens een land moeilijk doet over keurmerken is het Amerika wel. Juist vanwege het procederen en de giga-bedragen die er mee gemoeid zijn. Als een troxel dus voor Amerika is goedgekeurd is ie voor mij veilig genoeg
Zo denk ik er ook over
! Staat je goed, stiksels erop maken het echt helemaal af
. gera schreef:Wil het topic van sammy07 niet verpesten, maar ik heb net met Troxel Nederland gebeld (Bills Barn) en die hebben me kunnen vertellen dat enkel de caps op hun website het EU keurmerk toegewezen hebben gekregen. De Cheyenne cap is via Amerikaanse normeringssystemen vervaardigd en bij de aanbieding voor de Europese keuring in Keulen is gebleken dat de cap niet aan de Europese maatstaven voldoet. Op dit moment wordt geprobeerd een speciale versie voor de Europese markt te ontwikkelen die wel door de keuring gaat komen, het kan echter nog een half jaar duren voordat dit rond is.
Voor de Dakota cap is niet voor het laatste traject gekozen, die is dus niet met EU keurmerk verkrijgbaar en dit zal in de toekomst niet veranderen.
Maar dat allemaal even terzijde, want ik vind de cap te gek... en ik zit hard te twijfelen of ik hem toch aan zal schaffen ondanks ik dan onverzekerd rondrijd... of is dat heel onverstandig?