[WN] Lesley naar het bos...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lesleymoos

Lesley naar het bos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 23:04

Vandaag ben ik samen met Serena, Hiske en Lesley naar het bos geweest.

Serena is sinds begin dit jaar haar verzorgstertje, en dit doet ze SUPER!! OK dan!
ze is echt zo lief voor Lesley dat ik vond dat we eens wat leuks moesten gaan doen.

We zouden dus naar het bos gaan voor een "rustig" bosritje want Lesley is tenslotte de jongste niet meer.
Half 11 op stal afgesproken, trailer achter de auto, paard erin en rijden maar.......

Aangekomen in Lage Vuurse, Lesley eruit en ja hoor Madam was al helemaal wakker!!

Dus eerste stukje er maar even naast

Afbeelding

En toen erop, (het is zo'n lekker stel) Lovers

Afbeelding

Na een stuk gelopen te hebben kwamen we een hele mooie heuvel tegen en voordat
wij er overuit waren of dat nog wel kon voor Lesley stond mevrouw al boven... Duivel

Afbeelding
en weer naar beneden
Afbeelding
en weer naar boven..
Afbeelding
Afbeelding

En natuurlijk nog een keer naar beneden, tijd om verder tegaan en voor een drafje en een stukje galop.

Afbeelding
Afbeelding

Na de galop was mevrouw niet meer te stuiten, het leek wel of we met een paard van 3 op pad
waren i.p.v. 31 Boos! . Elke boomstam die ze zag wou ze overheen nu ging mij dat wat te ver dus
hebben wij haar verder maar aan een lange lijn vast gehouden.

Halvewege even een pauze voor en hapje en een drankje Vork

Afbeelding

en toen nog wat trail dingetjes gedaan, slalommen en balkjes lopen.

Afbeelding
Afbeelding

tot slot nog even leuk poseren

Afbeelding

en nog een wel verdiende emmer met lekkers, voordat we weer naar huis gingen

Afbeelding

Echt een super lekker dagje, en ben er wel weer achter gekomen........

HOE OUDER HOE GEKKER!! Clown Knipoog Clown

Boldly

Re: Lesley naar het bos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:11

Ziet eruit als een heerlijk rit!! Wat ik altijd zo lekker vind aan het bos, is de heerlijke geur, de stilte met af en toe dierengeluiden er doorheen! Leuke Pownie!

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 23:15

Was voor Serena ook een heerlijke rit, en voor Hiske en mij een flinke wandeling Haha! Haha!
maar idd het is zo lekker die geur en dat geknisper van de blaadjes en takjes.
Toen ik er vanochtend liep werd ik al helemaal blij van de gedachte dat ik daar over een paar jaar heerlijk met Dutch ga rijden!!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:18

Ja lekker he, die gedachte! Ik kan ook niet wachten tot ik met Dave kan! Zodra hij ingereden is, ga ik meteen naar het bos en strand! Vandaag nog lekker naar het strand met hem geweest! Is ook leuk hoor, lekker wandelen!

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 23:23

Boldly schreef:
Ja lekker he, die gedachte! Ik kan ook niet wachten tot ik met Dave kan! Zodra hij ingereden is, ga ik meteen naar het bos en strand! Vandaag nog lekker naar het strand met hem geweest! Is ook leuk hoor, lekker wandelen!

Ik ga ook zeker binnenkort met Dutch eens naar het bos dan kan hij er mooi al aan wennen Knipoog

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:31

Zo is het!! Ze vinden het echt leuk allemaal! Met Dave ben ik ook een aantal keer naar het bos geweest dat hij nog geen jaar was. Daarna eigenlijk alleen maar naar het strand! Van de week weer Haha!

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 23:34

Boldly schreef:
Zo is het!! Ze vinden het echt leuk allemaal! Met Dave ben ik ook een aantal keer naar het bos geweest dat hij nog geen jaar was. Daarna eigenlijk alleen maar naar het strand! Van de week weer Haha!

Wel lekker als je zo dicht bij de zee zit, moet ook nog eens uit vinden waar ik eens het beste naar de zee kan gaan vanuit Utrecht gezien.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:37

Tja... Ik heb geen idee... Want je moet er ook rekening mee houden dat je goed kan parkeren... Noordwijk misschien! Mag je 's zomers ook op de naaktstranden Knipoog

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:40

Wat leuk voor je verzorgster! Een prachtig stel!

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:53

Ziet er echt uit als een leuk stel! En voor een 31-jarige ziet het paardje er nog behoorlijk kwiek uit! Heerlijk altijd, die bosritten!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:09

he leuk zeg, die oude muts in het bos, wat zal ze genoten hebben zeg! (en Serena natuurlijk ook Lachen )