[WN] Dutch zijn NK 2007

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lesleymoos

Dutch zijn NK 2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 21:27

Gisteren was het zover......we gingen naar de NK in Bunschoten.

Maar dat ging natuurlijk niet vanzelf. Ik had lekker vanaf woensdag al vrij om er extra van "voor" te genieten.
Eerst kwam woensdagochtend de smid zodat Dutch en Lesley weer mooi op hun hoefjes stonden. En daarna naar Nijkerk om het gehuurde show halster op te halen.

Alles liep gesmeerd tot ik het halster ging passen.......paste dus niet.

Dus naar Nijkerk gebeld dat het halster niet paste en ik hem wou komen ruilen, gelukkig was hij donderdag in Bunschoten want ik was ook vergeten om Dutch zijn papier om te laten zetten van Stallion naar Gelding Bloos en dat kon gelukkig op het secretariaat van de NK dus daar zou ik tussen het wassen en stieken door donderdag even heen rijden om zijn papier te laten veranderen.

Dus planning ietwat door mekaar maar het leverde mij wel echt een heeeel gaaf show halster Pling op.....het is dat Dutch zijn hoofd nog groeit anders had ik het wel geweten (of mijn vriendje nog liever aangekeken Haha! Clown )

Donderdag was het WASDAG....

Eerst op stal de stallen schoongemaakt en een extra pak vlas in de stal gegooid Duivel .

Toen nog even gepeeld met Dutch in de bak en toen WASSEN!!!!

Na Dutch gewassen te hebben en hij na een lompe aktie (van mij en hem)op de grond belande en daarbij zijn hak open haalde en een dikke plek onder zijn oog kreeg. Had ik het wel even gehad en dacht als het zo door gaat wordt het helemaal niks.

Maargoed we moesten door Haha! Lesley zou mee gaan als begeleid pony dus moest natuurlijk ook schoon en lekker ruikend mee, dus dat werd WASSEN......dan naar Bunschoten.....de Mac Donalds niet tevergeten....en terug naar stal om Dutch testieken......en toen naar Bed vol zenuwen...........

Vrijdag de Dag...

Gelukkig hoefde we niet zo vroeg, dus we zouden rond 10 uur weg rijden.
Omdat Dutch bekend staat als een varkentje toch op tijd naar stal om hem evt. van wat poep te ontdoen Clown
maar hij had zich keurig gedragen HELEMAAL schoon, dus dat werd lekker ontspannen een uurtje koffie drinken.

Yeeeh deze dag begon goed...... Koe

De paardjes op de trailer
Afbeelding

Oke het uur van de waarheid ....daar gaan we (zien we er niet ontspannen uit Clown )
Afbeelding

Moet natuurlijk niet mijn "groomie's" Afgod Hiske en Nancy vergeten tebedanken voor hun gezelligheid en hulp.
Afbeelding

We deden mee aan de Yearling gelding, daar werden we eerste bij beide jury's en de Futurity Yearling Gelding werden we eerste. En de Two and Under werden we derde van de drie.

Maar ik ben gewoon weer super trots op mijn ventje, hij liet zich netjes opstellen ondanks dat het progamma gigantisch was uit gelopen en hij het op een gegeven moment flink zat was.

Hier onder nog wat foto's

Braaf wachten voordat we de ring in moesten
Afbeelding

Oren naar voren en ik een beetje lachen......dat gaan we voor volgend jaar oefenen Vork
Afbeelding
Afbeelding

Even een onderonsje.... Lovers
Afbeelding

Maar we werden door papparatsie John Knipoog gesnapt
Afbeelding

En we hebben weer een mooi lint voor aan de muur
Afbeelding

En Dutch achter zijn papa, zijn grote voorbeeld Cool
Afbeelding

Tot slot nog een foto van zijn lieve hoofdje....
Afbeelding

Mischien een beetje lang onsamenhangend verhaal Bloos maar heb weer zoveel dingen geleerd en gezien.
En al met al een geslaagd NK voor mij en Dutch......op naar volgend jaar!

flashyjac

Re: Dutch zijn NK 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:50

Wow wat een bonk is Dutch geworden (vooral die eerste foto in de showring Wow! ) ! Hij ziet er echt super uit en dat lint lijkt me zeker welverdiend. Hij is toch een jaarling? (ik denk altijd maar aan Takoda, die is volgens mij even oud en van dezelfde mooie vader) Fiink uit de kluiten gewassen dan!
Van harte gefeliciteerd met je overwinning!

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:57

Gefeliciteerd met je overwinning! En wat een mooi paard is Dutch. Heb hem nog even in het echt bewonderd, want wij hadden een box bij jullie in de buurt Lachen

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 22:07

henla_tent schreef:
Gefeliciteerd met je overwinning! En wat een mooi paard is Dutch. Heb hem nog even in het echt bewonderd, want wij hadden een box bij jullie in de buurt Lachen

dankjewel.
Dus het is jouw ook nog gelukt om een box tehuren Knipoog

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:15

Gefeliciteerd! Hij zag er prachtig uit! Ja

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:19

lesleymoos schreef:
dankjewel.
Dus het is jouw ook nog gelukt om een box tehuren Knipoog

Heb het daar ter plaatse kunnen regelen. Gellukig wel. Was er erg blij mee, omdat alles zo uit liep was een box wel erg fijn...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:21

Jee, wat een kapitaal paard. Gefeliciteerd met je behaalde plaats en het kampioenschap!

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 22:24

henla_tent schreef:
Heb het daar ter plaatse kunnen regelen. Gellukig wel. Was er erg blij mee, omdat alles zo uit liep was een box wel erg fijn...

Ik ook, was er erg blij mee. En ook dat Lesley en Dutch saampjes in de box paste Clown zo kon hij nog even ontspannen voordat ze weer de trailer op moesten.

Hoe is jouw NK gegaan?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 23:34

gefeliciteerd met je prijs, je paardje is wel heel erg leuk

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:09

lesleymoos schreef:
Hoe is jouw NK gegaan?

Ik ben erg tevreden. Ik was veel te vroeg in de inloopring. Trail had het helemaal gehad en ik heb haar toe opgemaakt en wel weer op stal gezet en gehoopt dat ze zichzelf een beetje schoon hield. Viel alles mee toen ik haar weer ophaalde. Het had haar goed gedaan, ze was weer een beetje rustig geworden. In de showring was ze braaf. Ze stond redelijk stil voor zo'n hittepetit. We zijn 4e en 5e geworden van de 6, maar voor mij is Trail toch de mooiste Haha!

ANNEMARIEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 13:05

Leuk!:)

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 17:56

henla_tent schreef:
lesleymoos schreef:
Hoe is jouw NK gegaan?

Ik ben erg tevreden. Ik was veel te vroeg in de inloopring. Trail had het helemaal gehad en ik heb haar toe opgemaakt en wel weer op stal gezet en gehoopt dat ze zichzelf een beetje schoon hield. Viel alles mee toen ik haar weer ophaalde. Het had haar goed gedaan, ze was weer een beetje rustig geworden. In de showring was ze braaf. Ze stond redelijk stil voor zo'n hittepetit. We zijn 4e en 5e geworden van de 6, maar voor mij is Trail toch de mooiste Haha!

Precies en daar gaat het toch om!!!!! Haha! Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:03

WOUW!! wat een super gave foto's Lekker ding hoor, en groot ook al *LOL*
Gefeliciteerd met deze mooie overwinning *LOL*

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:34

ziet er toppie uit! gaaf halster inderdaad!
mn blaren van het duimen zijn al weer aan het helen Lachen

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 20:59

cissy schreef:
ziet er toppie uit! gaaf halster inderdaad!
mn blaren van het duimen zijn al weer aan het helen Lachen

Jammer dat hij zo duur Boos! is anders had ik het echt wel geweten Knipoog Haha!
En nog bedankt voor het duimen!! OK dan!

marloes-joy schreef:
WOUW!! wat een super gave foto's Lekker ding hoor, en groot ook al *LOL*
Gefeliciteerd met deze mooie overwinning *LOL*

Ja,ja kleine mannetjes worden groot Hyper!