"Skylar My Magicdancer" Nederlands kampioen in zowel de open als in de amateur klasse.

Takoda My Magicdancer

Ook mijn zelfgefokte bay overo merrietje Winonas Magic Versary heeft zich van haar beste kant laten zien tijdens het NK. Ze bleek jammer genoeg niet opgewassen tegen de schitterende kanonnen van merries toen ze het moest opnemen tegen de volwassen mares, maar werd tweemaal eerste in haar eigen (weanling) klasse en gedroeg zich het hele NK voorbeeldig. Ook voor mij is zij dus een winnaar! We zullen zien wat de aankomende jaren gaan brengen voor haar!
Winonas Magic Versary

Mijn trouwe vent Gringo (Oa Generals Gringo) heeft zich ook van zijn beste kant laten zien tijdens de halterklassen voor de Quarterhorse geldings. Met een plaatsing van vierde van de twaalf ben ik dik tevreden voor hem. Hij heeft de rest van de dagen lekker rust gekregen en is af en toe nog door Caroline in de inrijbak gereden om kennis te maken met wedstrijden onder het zadel en heeft zich voorbeeldig gedragen tussen de vreemde paarden. Dat belooft veel goeds voor de toekomst, want Caroline zal hem binnenkort al voor de eerste keer onder het zadel gaan starten! Spannend, maar we weten zeker dat hij zijn uiterste best gaat doen voor ons!
Oa Generals Gringo
)
Echt een plaatje en een terechte kampioen!