[WN] Nieuwe Foto's Gemaakt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjoukjuuh

Nieuwe Foto's Gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 22:09

ik Vroeg laatst aan een vriendin van me of ze even
een paar foto's wou maken omdat ik er eigelijk niet zo heel veel van mn paardje heb..
dus zij ze ja is goed en dit zijn ze geworden. Cool
ze zijn niet alemaal even mooi gelukt maar goed we hebben er gewoon wat van gemaakt..
graag wat op bouwend commentaar.
want in dat fotograferen zijn we niet zo super.
oefening baard kust Haha!

daar sta je dan met zn 2tjes op de foto Doei!
1.Afbeelding
gekker moet het ook niet worden. Party!!
2.Afbeelding
daar zat ik dan in de slappe lag Haha!
3.Afbeelding
dit vond ik nou persoonlijk zo'n wedstrijd fotootje Knipoog
4.Afbeelding
dit is een hele donkere foto maar vind het juist wel passen met de achtergrond Bloos
5.Afbeelding
een beetje een gekke foto. hij komt er helemaal uit vind ik zelf Cheese!
6.Afbeelding
ze moet natuurlijk ook aleen op de foto kunne. Tong uitsteken
7.Afbeelding
zo'n foto krijg je als er van de achterkant een ander paard naar haar kijkt Koe
8.Afbeelding
een hele schatige foto Bloos
9.Afbeelding
"ik kan vast stiekem wel een hap nemen tocht niemand die het ziet. of toch wel??" Vork
10.Afbeelding

nou dat waren ze. nogmaals er zitten een paar hele onduidelijke tussen.
maar graag opbouwend commentaar zodat wij er ook nog wat van kunnen leren. Pling Alvast bedankt.

groetjess...

catalyst1

Re: Nieuwe Foto's Gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 06:12

Wat een leuke foto's en een onzettend gave pony.Jullie vormen een leuke combi. Het valt me alleen op dat je je voeten erg afsteekt,probeer om je voeten netjes onder je te houden,zeker als je wilt pleasuren. Daarnaast loopt je pony heerlijk los ,laat je hand dan ook rustig zakken en je handhouding is niet correct,maar geen idee hoe ik dat zo moet omschrijven dat het leesbaar blijft,misschien kan iemand anders je daar tips ingeven.
Voor de rest ziet het er erg leuk uit. Je komt er wel,alles hoeft nog niet perfect te zijn.

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:52

leuke pony! loopt mooi!
Grappige foto's! Ja
tips? wat foto's betreft, let op de achergrond, die caravan en een bordje vind ik niet zo mooi. leid af.
Probeer wat meer in te zoomen zodat je paardje en jij beter in beeld zijn en je niet hoeft te zoeken zeg maar.
en wissel verticaal en horizontale foto's af... mmm bijv. zoals foto 2 super leuke compositie. julllie staan boven elkaar. Dan zou ik mijn camera gekantelt hebben zodat je beeld verticaal is en dus mee gaat in de lengte. (nu heb je grote lege stukken aan de zijkant.)
die donkere foto vind ik ook wel leuk, door de ondergaande zon en het licht krijg je sfeer!
Gewoon lekker foto's blijven maken goed kijken wat je fotografeert en vanalles uitproberen!

wat jezelf betreft vond ik je benen ook iets ver afsteken alsof je steeds op de rem staat. (stopje?)
En de handen best hoog. maar je paardje lijtk wle ontspannen te lopen hoor!

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 19:49

hardstikke bedankt.. voor de goede tipss.. daar zal ik echt aan werken.. ja wat betreft die voeten van mij.. vond ik zelf ook niet 100 punten ik ga er aan werken en die handen heb ik idd iets te hoog.. maar hardstikke bedankt hoor vooor de goede tips..

groetjes..