Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rob_H schreef:Ruim 300x bekeken.
Mijn site had meer dan 400 hits op 2 dagen en maar 1 reactie.
Wat had je dan verwacht*zul je denken.
Nouja ik ben niet zo van het longeren,maar ik ben best onder de indruk van wat Sandra bereikt met longeren en de maniet waarop.
Maar ik zie natuurlijk veel meer en veel vaker.
Ach geen bericht is goed bericht zullen we maar zeggen.
ik doe het sandra in ieder geval niet na... 
Rob_H schreef:Ruim 300x bekeken.
Mijn site had meer dan 400 hits op 2 dagen en maar 1 reactie.
Wat had je dan verwacht*zul je denken.
Nouja ik ben niet zo van het longeren,maar ik ben best onder de indruk van wat Sandra bereikt met longeren en de maniet waarop.
Maar ik zie natuurlijk veel meer en veel vaker.
Ach geen bericht is goed bericht zullen we maar zeggen.

Wranglerbutt schreef:Het wil nog wel eens helpen als je iets meer info geeft over foto's, of in dit geval je filmpje
b.v. leeftijd van het paard, fase van training, afstamming etcetc.
Maakt je misschien wat 'benaderbaarder' - als je dat al zou willen, natuurlijk![]()
Ik vind het een enorm knap stukkie longeerwerk van SandraWil ik ook wel leren!
er kan nog heel veel beter maar ik heb de smaak te pakken, en Bob ook dus hij is vaak aan de beurt. De ene keer buiten (roundpenn), de andere keer binnen als het rustig is dan kan je leuk rechte lijnen meenemen en allerlei figuurtjes. Met 2 lijnen, aan 1 lijn, los, met of zonder balkjes, wat werk aan de hand erbij iedere keer weer wat anders. Net zo leuk als rijden.Wranglerbutt schreef:Het wil nog wel eens helpen als je iets meer info geeft over foto's, of in dit geval je filmpje
b.v. leeftijd van het paard, fase van training, afstamming etcetc.
Maakt je misschien wat 'benaderbaarder' - als je dat al zou willen, natuurlijk
valt best mee, hè? 
spatter schreef:en wat altijd grappig is, als je het paard voor je uit laat gaan en er zelf recht achter loopt, dan zijn ze je kwijt en horen je alleen nog maar, goede oefening voor als je er later op zit
maar dat gaat ook nog wel komen.
meestal hebben we idd wel muziek in de bak maar op de video hoor je daar weinig van terug.

Voor je het weet schrijf je wat doms en 'des bokts'...