[WN] Berwick aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margrietjuh

Berwick aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 18:49

Dit is mijn bijrijdpaardje Berwick (eigenaar is Berwicowa hier op bokt).
Ik rijd sinds september vorig jaar op haar, en met wat ups en downs hebben we veel lol samen.
Ze is 13 jaar en erg lief, al kan ze ook af en toe een echte arabier zijn met enorme ' Blond doos' acties.
We zijn met haar bezig om haar gangen tijdens het rijden wat meer richting de pleasure te krijgen en we doen af en toe een beetje showmanship at halter oefeningen. En het longeren is om haar soepel te houden, want ze word snel stijf.

Afbeelding
Vies peerd (lees: arabier die liever paint wil zijn) Clown

Afbeelding
Afbeelding
Ze kan al bijna vierkant staan Haha!

Afbeelding
Afbeelding
En nog even lekker de benen strekken aan de longeerlijn. Knipoog

Dit was ut, hopelijk volgende keer paar mooie rij foto's!

EmmaK

Re: Berwick aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:02

leuk arabiertje, heeft wel wat van Nadja he. zet je er ook eens rijfoto's op? ben benieuwd!

groetjes Emma

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:21

Mag ik wat vragen nav de longeerfoto's?
Hoe krijg je je paard daar nou soepeler mee? Ik zie op de foto's een paard dat bv niet recht is en met contrastelling loopt.
(gewoon even benieuwd hoor)

Ik ben ook wel benieuwd naar rijfoto's! Tong uitsteken

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:24

op het verkeerde moment genomen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:38

Nee ik ben nóg nieuwsgieriger, niet alleen naar het plaatje van het moment. Gewoon naar de hele gedachte achter het longeren aan 1 lijn, met zadel erop, maar zonder verdere middelen.