Ik weet dat ik af en toe heel raar met mijn benen zit , en ben bezig met daar aan werken maar op de een of andere manier ga ik steeds weer de fout in :S bizarrooooooo
Okay now , any tips are welcome
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jah beugels heb ik normaal iets langer haha maar weet niet gleed er steeds uit vandaag ( beter hakken uitdrukken :p ) het gaat al steeds wel beter maar met het sturen loopt hij nog vaak door de teugel heen ook dan pak ik de teugels ook vaak korter .. vandaag was ook wat meer voor de ontspanning hihihi maar ik ga zeker wat doen met de tips !
chicopicaro schreef:jah die gaat richting mij ipv opzij
en dat alle andere richtingen afgesloten worden. Oftewel: binnenteugel geeft ruimte (zegt dus "hier mag je heen") in combinatie met je binnenbeen (langhouden en zacht bumpje, rond maken om dit been heen) en de buitenteugel en je zit begrenzen aan de buitenkant (zeggen dus "hier mag je niet heen")
chicopicaro schreef:@ sonja ik begrijp wat je bedoelt alleen is t soms in praktijk iets moeilijker voor elkaar te krijgen ik werk er wel aan.
Dat weet ik, dat de praktijk moeilijk is... Wat denk je dat Chris al die uren in de bak tegen mij loopt te zeggen?
Ook bij mij laat de uitvoering nog zat te wensen over... Ach, houdt ons van de straat, niet?
nahjah bedankt in ieder geval we werken er aan
hihihih
en t paardje loopt er dan natuurlijk ook n stuk fijner mee ... gelukkig maar
nu kan ik weer lekker verder oefenen met het sturen zonder te trekken ! hihihi