Hier is Babiche je weer, en dit keer op haar best
We gingen ff lekker crossen op het veld naast de stallen, het was super. T blijft geweldig vind ik, zonder zadel hard galopperen. Moet wel toegeven dat ik af en toe met veel moeite ben blijven zitten, Vandaar dat ik op sommige foto's ook mezelf een beetje krampachtig vasthoud
Moest haar en vasthouden, en sturen, en inhouden. Want bij het zien van zo'n groot veld word ze toch wel erg heet en heeft ze zin om echt op volle snelheid te gaan... dat is niet zo verstandig plan
Maar verder ging het allemaal goed en ze was super braaf. Eerst ff kennismaken met de bodem..

Beetje warm draven
(Net zo'n olifantje
)
En dan erop, tis altijd weer ff wennen, zo zonder zadel.

Klaarrr voor de start...

AF!!!

Hier zit ik echt heel vaag, ik zal wel een beetje hebben gehobbeld..

Met een flinke pluk manen zit je toch wel wat steviger

En de mooiste foto van allemaal, ondanks dat ie een beetje wazig is.

Joline, weer bedankt voor het maken van de foto's!
Opzich is ging het ook heel goed om me gewoon aan de manen vast te houden, en de teugels zijn nog redelijk slap gebleven. De meeste foto's zijn precies op het moment genomen dat ik moest inhouden, omdat de fotograve aan het einde van het veld stond. En ik had geen zin om in de bosjes te rijden 

... Dus is waarschijnlijk ook nog eens een moment opname, moest haar namelijk heel vaak inhouden omdat ze anders veel te snel ging. Maar, zoals ik al had gezegd, met een halstertouw om der nek gaat het nog veel beter

Maar racen met zadel is ook net zo leuk