Nou hier dan een paar rijpics van swerdy met de silver spotted stud, aangezien swerdy bijna 3 weken kreupel heeft gestaan en nu ontzettend stijf is heb ik er maar kort mee gereden, en gaan we eerst eens weer rustig opbouwen ik doe vooral veel grondwerk en loswerk oefeningen nu,
maar heb er vandaag voor de foto een beetje op rondgehobbeld, mijn broertje wou de bak niet in komen om de foto's te maken

dus ze zijn niet echt geweldig maar jah een idee.

koppie close up

vriendje ook nog even op mijn paardje

zie je wel louis soms wil die wel op het paardje
haha hij wou het zadel wel effe gauw een rondje testen 
ik ben een tijdje geleden na een topic van crazy queen hier ook maar eens aan de knutsel gegaan om rythmbeads te maken en die van present is eindelijk klaar, hij moet nog iets hebben om vast gemaakt te worden zodat hij ook blijft hangen maar komt goed
hier de pics van de rythmbeads ook met een beetje bling bling uiteraard die van swerdy volgt van de week

hij had voor het mooie sowieso wel wat lager mogen hangen weet iemand of het ook noodzakelijk is?
verder zoek ik nog een leuk niet al te duur hoofdstel voor swerdy in de kleur van het zadel mocht iemand nog iets hebben liggen en het kwijt willen stuur me maar een pb of mail
Lekker relax zo zonder bit