Helaas heb ik op 1 februari afscheid van Tamarinde moeten nemen. Ze had al jaren artrose, maar het was zo erg geworden dat het niet meer ging. Mevrouw liep op karakter nog af en toe een buitenrit, maar liet zo nu en dan op de weide wel doorschemeren dat ze veel pijn had.
Hier nog enkele foto's van haar van onze laatste wedstrijd in De Lutte:
Djiezzzzz Tammie! Nou, uh, ik ben niet zo een held met dit soort berichten maar in ieder geval heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet en het een plaats geven van dit verlies! Ik kan me jullie nog heel goed voor de geest halen met "de sleep" in De Lutte .......
Rob
Laatst bijgewerkt door Pannenkoek op 05-02-07 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Iedereen bedankt voor de berichten, het meeste verdriet is al achter de rug gelukkig. Ik kan nu al weer met een glimlach terug kijken naar de leuke dingen die we samen hebben meegemaakt.
Speciaal voor Rob,
Zo begonnen we met "de sleep":
En zo eindigden we:
Made by Rob himself.
trickywonder
we hebben alveel gesmst,maar alsnog sterkte, en bewaar je fijne herrinnering met tam.... we zulleen haar missen. ook wens ik jou alvast heel veel plezier en meer geluk met aktief.
Marith, wat een nare beslissing die je hebt moeten maken voor Tammie. Veel sterkte, het is afschuwelijk je paard te moeten missen maar zien lijden is nog erger.
heel veel sterkte dank je wel dat je voor jouw paard hebt kunnen kiezen,ook al doet dat vresleijk veel pijn een klein gedichtje, misschien ken je het wel ik hoop dat het jouw wat steun kan geven net als het mij gedaan heeft nadat ik afscheid moest nemen van mijn merrie
Als twee bruine ogen vragen, Help mij, want ik voel me niet fijn, Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde, Egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort, Dit komt nooit meer goed, En hij krijgt steeds meer pijn, Mag je dan omdat je hem niet kan missen, Egoïstisch zijn??
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed, En je zonder hem naar huis toe moet, Met een halster in je hand, En je hart vol pijn, Dan probeer je jezelf te overtuigen, Ik mocht niet egoïstisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes, Elke dag samen was een feest, En in al die tijd, Is hij zelf niet een keer, Egoïstisch geweest.
Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve berichten.
Ik was echt heel erg gek van dit paard, zoeen zal ik nooit meer vinden. Gelukkig heb ik al weer een opvolger staan, dit verzacht het verdriet om Tam heel erg. Zodra ik van hem een paar goede foto's heb zal ik hem hier voorstellen.
dat is nooit fijn om je dier te moeten missen. ik wens je heel veel sterkte met het verdriet van je paardje. en wens je alvast veel succes met de opvolger. groetjes linda
Hoi Tammie, Ook van mijn kant heel veel sterkte toegewenst. Het getuigt van moed om zo'n beslissing voor je maatje te nemen. Die moed heb jij getoond. Helaas weet ik uit ervaring hoe moeilijk dat is. Maar naderhand kan je er vrede mee hebben omdat je haar verdere pijn hebt gespaard.
Heel veel sterkte met het verlies van je paard. Ik ken je niet maar weet wel hoe het is. Jullie hebben leuke dingen gedaan samen en dat is altijd fijn om naar terug te kijken.