Lucky raven 2003 met zijn moeder op het strand[img]texelfoals0078[/img]Raven in het weiland 2003[img]texelfoals0088-v [/img]Ravens 1ste fotoshoot 2004[img]20-05-04 031 [/img]Raven in de bak 2005[img]Scan10008 [/img]Ravens eerste wedstrijd 2006[img]IMG_9559[/img][img]IMG_9575 [/img][img]IMG_9838 [/img]
Je kunt foto's uploaden bij www.imageshack.us , dan de onderste link kopieren en hier plakken, dan [img] link [/img] erbij zetten (zonder spaties!).Succes
Bij Mijnalbum druk je met je rechtermuisknop op de foto, --> Eigenschappen, kopieer je de URL (dmv rechtermuisknop, kopiëren), en plak je hier. Dan nog [img] hier komt dan de link[/img]
woow mooi paard!!!!! mooi getekend toch witte beentjes:) Super mooi!!! Wat willen jullie erm ee gaan doen als hij ouder is?
en hier dan de laatste foto's van afgelopen jaar Ravens eerste wedstrijd 2006En ik mag mijn ander kanjer natuurlijk ook niet vergeten
Mooie paint!gave arabier ook!Mijn eerste paard was ook een Arab, een Poolse,zelfde kleur ook Heb ik ook met veel plezier mee gereden.
Wow raven is mooi opgebloeit echt een kwijl paard!je andere paard is ook mooimaar vind raven toch iets mooier!
oei, ik ga voor de laatste, wat een prachtig paardje raven is zeker ook een leuke en prachtig uitgegroeid en ontzettend braaf dat hij op zijn 3de al op wedstrijd is gegaan
Hey Joyce, leuke foto's hoor, wat is Raven toch een lekker ding he! Bekende bak bij die wedstrijdfoto's hihi.Groetjes Ilse