[WN] Good old times.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Good old times.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 18:21

Zo leerde ik Splash kennen, als 3,5 jarige ontdeugend paint, met een heel eigen willetje. Echt een baby om nog te zien. Ook ik was niet meer gewend dan brave hobbel en verzorgpaardjes, en wist totaal niet wat me te wachten stond met hem Lachen

Afbeelding

En dit was onze laatste foto samen. Allebei toch aardig "volwassen" geworden, en hebben behoorlijk wat doorstaan met z'n tweetjes. Splash groeide uit tot een gecompliceerd paard, met een moeilijk karakter. Op de grond een schatje, maar zodra je op zijn rug zat een draak. Ondanks dat, een heerlijk paard, waar ik heel bijzondere jaren mee heb gehad, en waar ik veel van heb mogen leren.

Afbeelding

Vind het verschil tussen deze 2 foto's zo mooi, en wilde ze jullie graag nog even laten zien, vooral omdat het onvoorstelbaar is dat het al weer 2 jaar geleden is dat Splash en ik abrupt uit elkaar gehaald werden. De pijn is er nog, maar de liefde uit de herinderingen die is op dit moment groter Lachen

wessietern

Re: Good old times.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 19:40

heey Splash heeft op onze manege Kalverhoek gestaan he? Leuk om hem nog eens terug te zien waarom werden jullie uit elkaar gehaald?

Esz

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 19:59

Klopt, ik ken hem ook van Kalverhoek Lachen Als o zo lief lespaard..*grin.

Om een heel lang verhaal heel kort te maken:
Splash werd verkocht, ik ging mee als verzorgmeisje, hij werd verhuisd naar andere stal, ik ging mee, heb 2 jaar lang dag in dag uit voor hem gezorgd en gedaan. Uiteindelijk stopte zijn eigenaar met het betalen van stalgeld, en de mensen waar we op stal stonden zijn zo slim geweest om niks te melden, en na een tijdje hebben ze hem kunnen claimen omdat er al tijden niks voor hem betaald was. Ik ben van de een op de andere dag van stal afgeschopt, zonder pardon. Zij zijn met 2 paarden naar een particuliere stal gegaan want hun stal liep niet, plaatsen hier vervolgens een bericht dat Splash zijn benen had gebroken vanwege de sneeuw. Maar met behulp van half bokt heb ik hem uiteindelijk levend en wel teruggevonden.

Advocaten e.d. erop gehad, maar helaas, ze hebben het té slim gespeeld Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:02

Hey tijd niet gezien! Leuke foto's hoor van Splash *LOL* Leuk btw dat je nu echt op schiphol werkt. Toch goed terecht gekomen na die school van ons Clown

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:42

Lief koppie heeft -ie! Ja
Voor de kleurenkenners: Die laatste foto is een prachtig voorbeeld van een green & white tobiano Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:45

Hij blijft leuk, heel veel sterkte nog Ach gut
Dat het alweer zo lang geleden is, moeilijk hoor!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:38

Leuke foto's!! Waar staat hij nu?

Ik heb volgens mij ook nog een les op hem gereden toen hij er net stond... Toen vond Roy het geloof ik heel grappig dat ik op hem moest Haha! Had wel wat bokken om mijn oren gekregen, maar mij krijgt hij er niet af Knipoog Leuk dier!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 10:36

Wranglerbutt schreef:
Die laatste foto is een prachtig voorbeeld van een green & white tobiano Haha!

*LOL* Zijn specialiteit, en mijn moeilijkheid!

@ Boldly: Hij staat in Aalsmeer nu Ach gut En bokken deed ie bij mij niet zo zeer, meer uitbreken en als een maloot rondrennen en stops maken uitzichzelf... Scheve mond

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:38

wat een aparte ogen heeft hij!