Ook bij deze derde Scorpions Contest heb ik jullie weer met veel plezier in beeld mogen brengen. Het feit dat je bij de organisatie van deze wedstrijd gewoon gezien wordt als vrijwilliger/medewerker verdiend een hele grote pluim. De "Kerststal" was voor mij een hele prettige aanvulling voor wat betreft het maken van wat Kerstfoto's. Ook heb ik wat expirimenten gedaan op het gebied van belichting waardoor ik niet heb geflitst toen het donker werd.
Sinds het NK vertoont de camera wat kuren en dat kon ik goed merken bij de timing; het knopje indrukken wilde nog niet zeggen dat er op dat moment ook een foto gemaakt werd. De camera krijgt wat rust en gaat nu echt uit elkaar om zich te laten ontdoen van een jaar "binnenbakstof". Wat ik volgend jaar ga doen staat nog niet helemaal vast maar het is wel zeker dat ik in het begin van 2007 veel minder of zelfs helemaal geen wedstrijden in beeld ga brengen.
Ik heb zondag ca. 2000 foto's gemaakt en zal er in totaal een stuk of 300 plaatsen, zo goed mogelijk verdeeld over het aantal starts.
Pannenkoek
.

)
)