[WN] In aansluiting op "Mijn Rookie verkocht...."

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Axefield

In aansluiting op "Mijn Rookie verkocht...."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 10:49

Bij Algemeen had ik al verteld dat Rookie was verkocht (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=4&t=676614&start=25), maar hier dan een soort foto-verslagje van onze laatste dag als "stelletje"....

Zondag was dus de dag dat ik Rookie naar zijn nieuwe huis zou gaan brengen. Ik vond het erg moeilijk en heb het voor mezelf op een gepaste manier gedaan. Zaterdagavond heb ik nog heerlijk om hem gereden en we hebben samen lekker gewerkt. Zondagochtend heb ik hem ook nog gezadeld, ging erop en had zoiets van "nee, we gaan niet werken". Ik heb toen een half uur, drie kwartier lekker rondgestapt en de laatste 6 jaar de revue laten passeren. Erg emotioneel natuurlijk, maar het voelde goed.
In ieder geval, we hebben nog wat foto's gemaakt. Er zijn er maar een paar gelukt omdat het "shake- en tranenniveau" erg hoog lag en omdat de gedachten niet helemaal op foto's maken gefocust waren Bloos Bloos

Okay, hier nog even Rook en ik samen in Blesdijke....

Afbeelding

Nog een big hug

Afbeelding

En dan vertrek, op naar Akkrum....

Afbeelding

Rookie in zijn nieuwe stal, even op z'n gemak stellen dus wat voer in z'n bak. Altijd goed Haha! !!!

Afbeelding

Hij heeft echt een mooie grote stal gekregen en staat naast zijn halfbroer Sparky (Sparkled Red King)

Afbeelding

Aangezien het een hobby-boer is waar hij nu (in pension) staat, heeft hij er ook nieuwe vriendjes bij. Deze wollige vriendjes staan naast hem in een ander stalgedeelte, maar ook aan de kop z'n kant in de binnenbak.......

Afbeelding

Rookie heeft echt een goeie nieuwe plek gekregen en vooral ook een goed nieuw vrouwtje. 's Avonds ontving ik al sms dat Rookie lekker in de bak gedold en gerold had en dat hij zich goed op zijn gemak voelde.

Amarins (Rinza hier op bokt dus blijkt Tong uitsteken ) boft vreselijk met Rookie, maar andersom net zo.... Rookie boft dat hij bij haar is terechtgekomen.........

Groetjes,
Anja (die zich nu volledig gaat richten op een toekomst met Zowie......)

PS: Ontzettend blij was ik met de aanwezigheid (en daardoor steun en support) van Bianca en Mady, die zowat de hele dag bij mij waren...... Thanks!!
Laatst bijgewerkt door Axefield op 07-11-06 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

djoeka

Re: In aansluiting op "Mijn Rookie verkocht...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 10:52

Ik kan mij voorstellen dat het erg moeilijk voor je is. Fijn dat hij een goed baasje heeft gevonden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 10:58

Lijkt mij ook heel moeilijk om je paardje die je al zo lang hebt te verkopen,
Super dat je zo'n mooie plek voor hem hebt gevonden en een lieve nieuwe baas.
Ik vind zijn stal ook erg mooi hoor, hij heeft lekker de ruimte Lachen
Heel veel sterkte nog

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 11:36

Sterkte meid!
het is een super paardje!
Hij heeft een mooie plek gekregen!
Succes met Zowie!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:12

Jeeetje Anja, ik zie het nu pas. Wat moet dit een ontzettend moeilijke beslissing zijn geweest voor je. Rookie en jij waren twee handen op één buik en het is een kanjer van een paard. Toch kan ik het maar al te goed begrijpen dat je op een gegeven moment voor een keuze komt te staan, omdat het financieel niet haalbaar is om er twee te houden. De kosten lopen toch door en twee keer stalling is niet even gemakkelijk op te hoesten. Zowie is een prachtige meid met enorm veel potentie voor de sport. Je kunt nu al lekker met haar aan de slag: halteren, gehoorzaamheidstraining, showmanship etc. En voordat je het weet is ze drie, kan ik je vertellen Lachen Het maakt de keuze niet makkelijker, maar joh, de eerstvolgende keer dat je een titel in de wacht sleept sta je dubbel te stralen, ook omdat je weet dat Rook de aandacht krijgt die hij verdient en op een goed plekje terecht is gekomen.

Sterkte nog!

XFramboOsJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 11:02

Sterkte.
Ben Blij Dat Ie een goed baasje heeft gevonden.

Sterkte

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:04

Ziet er hartstikke goed uit Anja! Is toch een gave nieuwe plek voor hem? Lachen Komt allemaal helemaal goed en concentreer jij je maar ff op Zowie!

zilverspoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 21:13

Super veel sterkte he Knipoog maar zo te zien krijgt ie het wel hardstikke goed hoor Haha!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:19

ah de kanjer!!! Ik kan me voorstellen hoe moeilijk deze beslissing is geweest.Wat fijn dat ie een mooi nieuw en veilig plekje heeft! *ps..ik blijf wel rookie fan hoor Anja* Knipoog gr Loes

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:03

Ook veel sterkte van deze zijde enne hij is echt een mooi paard en zijn nieuwe adres ziet er echt mooi uit ik denk dat hij het daar behoorlijk naar zijn zin zal hebben.

toran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:24

ziet er goed uit allemaal altijd een moeilijke beslissing maar weet zeker dat het een goede is, je doet zoiets wel overwogen. Leuke foto's en aan de slag dan maar he ! Haha! met een hele mooie meid !!

Groetjes Esther, river valley ranch

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:27

sterkte, vind het echt moedig van je, het is een ontzettende kanjer!