Zondag was dus de dag dat ik Rookie naar zijn nieuwe huis zou gaan brengen. Ik vond het erg moeilijk en heb het voor mezelf op een gepaste manier gedaan. Zaterdagavond heb ik nog heerlijk om hem gereden en we hebben samen lekker gewerkt. Zondagochtend heb ik hem ook nog gezadeld, ging erop en had zoiets van "nee, we gaan niet werken". Ik heb toen een half uur, drie kwartier lekker rondgestapt en de laatste 6 jaar de revue laten passeren. Erg emotioneel natuurlijk, maar het voelde goed.
In ieder geval, we hebben nog wat foto's gemaakt. Er zijn er maar een paar gelukt omdat het "shake- en tranenniveau" erg hoog lag en omdat de gedachten niet helemaal op foto's maken gefocust waren
Okay, hier nog even Rook en ik samen in Blesdijke....
Nog een big hug
En dan vertrek, op naar Akkrum....
Rookie in zijn nieuwe stal, even op z'n gemak stellen dus wat voer in z'n bak. Altijd goed
!!!Hij heeft echt een mooie grote stal gekregen en staat naast zijn halfbroer Sparky (Sparkled Red King)
Aangezien het een hobby-boer is waar hij nu (in pension) staat, heeft hij er ook nieuwe vriendjes bij. Deze wollige vriendjes staan naast hem in een ander stalgedeelte, maar ook aan de kop z'n kant in de binnenbak.......
Rookie heeft echt een goeie nieuwe plek gekregen en vooral ook een goed nieuw vrouwtje. 's Avonds ontving ik al sms dat Rookie lekker in de bak gedold en gerold had en dat hij zich goed op zijn gemak voelde.
Amarins (Rinza hier op bokt dus blijkt
) boft vreselijk met Rookie, maar andersom net zo.... Rookie boft dat hij bij haar is terechtgekomen.........Groetjes,
Anja (die zich nu volledig gaat richten op een toekomst met Zowie......)
PS: Ontzettend blij was ik met de aanwezigheid (en daardoor steun en support) van Bianca en Mady, die zowat de hele dag bij mij waren...... Thanks!!

maar zo te zien krijgt ie het wel hardstikke goed hoor