[WN] Ranja gaat lekker!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ranja

Ranja gaat lekker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 20:50

Omdat ik ondertussen al 18 weken zwanger ben, rijdt Annique (L0rdj op bokt) ongeveer 1 keer per week op Ranja.
Ik zag het vandaag niet zitten om te gaan rijden en toen trof ik Annique aan op stal. Een keer lief kijken naar haar en ze kwam al met een zadel aan voor Ran!
Heel toevallig had ik ook nog eens mijn fototoestel de auto liggen en heb daarom meteen maar weer eens foto's gemaakt van mijn knollie!
Ondanks zijn leeftijd (17) zit hij lekker in zijn spieren. De draf was lekker ontspannen en zelfs de jog gaat steeds beter. In de galop blijft de ontspanning moeilijk. Ik ben in ieder geval heel tevreden!

Tijdens mijn vakantie deze zomer heeft ze Ranja ook gereden, deze foto's zijn toen gemaakt.

Dit zijn de foto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog even wezen uitstappen op de dijk!
Afbeelding

Afbeelding

Ranja zegt: DOEGGG!!
Afbeelding

A_Pallieter

Re: Ranja gaat lekker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 20:56

Hey dat ben ik!

Ik zie dat er aan mijn houding nogal gesluiteld kan worden maar het is al veel beter dan dat het was!
Ik ben erg blij met deze foto´s, dit is namelijk maar een kleine selectie uit een heleboel van die leuke foto´s!
Ik heb een hoop geleerd van ran, en we gaan nog een leuke tijd beleven, hij heeft elke dag wat nieuws in petto dus ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen.

Ps. Normaal rijd ik dus in een spijkerbroek, met me leren western laarzen en een dat zit gewoon veel beter, Helaas lag me broek in de was dus heb maar even snel een dressuur broek gezocht, en even die aangedaan. Zit een heel stuk anders, maarja was maar voor een enkele keer!

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:05

Heee, die ken ik! Knipoog

Heb Annique afgelopen donderdag ook op Ran zien rijden en ik vind het echt een leuk stel samen (sorry Mo! Bloos Niet leuker dan jullie samen hoor! Tong uitsteken ). Lijkt me leuk om je eigen knollie te zien lopen, zie je het eens vanaf de andere kant! Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 13:09

Dank je wel marleen, ik vind ons ook wel bij mekaar passen, kwa karakter ook wel degelijk hihi, behoorlijk eigenwijs!

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 13:42

l0rdJ schreef:
Dank je wel marleen, ik vind ons ook wel bij mekaar passen, kwa karakter ook wel degelijk hihi, behoorlijk eigenwijs!

Wat fijn dat je dat zelf zegt! Knipoog Bloos Wou het niet hardop zeggen! Knipoog Hahahaha Clown nee geintje hoor, jullie passen leuk bij elkaar en eigenwijs zijn is helemaal niet erg! (ben het zelf geloof ik ook Knipoog )

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:15

ja qua karakter zijn annique en ranja aan elkaar gewaagd maar vlak ook mo niet uit oei wat kan die boos worden maar dat is altijd maar even leuke foto's je kan steeds beter op de western manier rijden en je red het wel met ranja jullie zijn tenslotte allebei 17...........

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:08

Ha, mijn ezelvriendje weer op Bokt Haha! Ranja gaat lekker Mo, maar jij ook, 18 weken alweer Go jij! Go jij!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:16

Ze gaan alletwee lekker inderdaad,

Mo krijgt al een echt baby buikje!

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 21:28

Jasper: ja we gaan beide lekker!! En zolang ik nog kan rijden genieten we lekker met z'n 3tjes ervan! Haha!

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:04

die laatste foto is wel helemaal ranja ten voete uit.
karaktertje heeft dat beest maar lust wel alles hoe ouder hoe gekker zeggen ze maar bij hem klopt dat wel