Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

alleen vind ik dat gelige band dat rond de knop zit er niet echt mooi bij
mirgino schreef:Je bent niet de enige: Sabine vondt het ook niks. Maar ik wel......een heel mooi zadelalleen vind ik dat gelige band dat rond de knop zit er niet echt mooi bij
janedoe schreef:IK ben er inderdaad heeeeel blij mee (hij is voor mijn eigen paard Jerry).Niet mijn smaak maar ik begrijp dat dit zadel speciaal voor iemand is gemaakt dus die zal er wel blij mee zijn.

en zo te zien zit ie ook lekker!
Steaming schreef:Verder wel een leuk zadel, alleen dat lammetje met dat scheve gebit is gelukkig uit het zicht als er iemand op zit
sevke schreef:prachtig ! Maar waarschijnlijk onbetaalbaar...
Francis schreef:Dat valt echt reuze mee hoor! Niks duurder dan beetje redelijk merk confectie zadel...
Francis schreef:Steaming schreef:Verder wel een leuk zadel, alleen dat lammetje met dat scheve gebit is gelukkig uit het zicht als er iemand op zit
Lammetje??
sevke schreef:Francis schreef:Dat valt echt reuze mee hoor! Niks duurder dan beetje redelijk merk confectie zadel...
indicatie ???

Steaming schreef:Verder wel een leuk zadel, alleen dat lammetje met dat scheve gebit is gelukkig uit het zicht als er iemand op zit
Ik vond het ook een beetje een evil sheep
Leuke naam, al had ik The Wild One ook wel erg passend gevonden

Sonja schreef:Afschuwelijk!
Maar jou inmiddels een beetje kennende ligt het perfect op het paard en zit het als een fauteuil, en dat weegt een factor 100 op tegen hoe het eruit ziet.