[WN] Mijn ruin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Himyar

Mijn ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 16:52

Even een over dosis aan foto’s, de eerste rijfoto’s van mij sinds we een digitale camera hebben.
Mijn zit, de houding van mijn hoofd/nek en de houding van mijn handen/armen verdienen geen schoonheidsprijs. Valt me wel op dat mijn paard bijna altijd zijn oren naar mij gericht heeft. Echt heel attent op de ruiter.
Ik heb af en toe les van een “Engelse” ruiter, na jaren geen les te hebben gehad. Geen overbodige luxe dus. Want mijn houding ziet er nogal eens spastisch uit, terwijl mijn paard hartstikke braaf is en ik voor mijn gevoel ontspannen en rechtop zit. Not!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Himyar

Re: Mijn ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 17:04

Overigens is de buitenbak momenteel behoorlijk zwaar. Als ik mijn paard dan op contact rijd, is het gelijk een excuus voor hem om niet voldoende voorwaarts meer te zijn, vandaar dat zijn neus er steeds uit steekt. Maar eigenlijk zou ik hem meer bij elkaar moeten rijden, ook in de zware buitenbak.

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:06

leuke foto's nu wil ik hem in het echt zien ik mail je even voor een afspraak

depaardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:13

Leuke foto,s het lijkt alleen af en toe dat ie bijna voorover valt kan ook door de foto,s komen hoor viel me op
doeii suc6 en xxx

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 10:22

Zou door het zware zand kunnen komen, in de binnenbak is de bodem een stuk lichter en kan ik hem beter sluiten. Daar is hij ook meer voorwaarts. Ik ben aan zijn spierkracht aan het werken, hij moet nog een heel stuk sterker worden. Daarom rijd ik expres af en toe graag in een wat zware bodem, om hem sterker te maken. Zodat hij daar in de toekomst hopelijk ook wat meer op de achterhand zal kunnen komen.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 10:29

vuurtoren schreef:
leuke foto's nu wil ik hem in het echt zien ik mail je even voor een afspraak

Okay!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 09:05

Weide foto’s:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:40

Erg mooie foto's elles!
Wat lijkt hij toch op himyar,
echt een super paard!

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:42

geweldig wat is hij mooi hij kijkt opdezelfde manier als himyar zo lief maar ik zie dat hij ook kan spoken lekker hoor als er een beetje pit in zit
gr. annita

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 13:25

En dit is (half)broertje 3 (zelfde moeder als vosje hierboven, Billy, en Himyar waar Vuurtoren over spreekt), alle drie door mij gefokt. Broer 3, Buddy, heeft laatst zijn eerste endurance wedstrijd gelopen, 35 km, en hij is derde geworden. Hij is dan ook gewend vrijwel dagelijks flinke ritten over de Veluwe te maken. Die ene foto dat hij midden in de vrije natuur staat te grazen was bijvoorbeeld tijdens een zes uur durende rit die zijn eigenaresse voor de fun maakte. Geweldig als je op de Veluwe woont! En gweldig om te horen en te zien als fokker zijnde.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:24

wow wat is buddy groot en met zwart erin ook erg mooi paard het fokken is je goed afgegaan ze doen het alledrie prima en de conditie van buddy moet echt super zijn daar kan himyar wel wat van gebruiken al gaat hij super op dit moment