Al met al heeft ran zich super gedragen en heb ik heerlijk van hem genoten, ik weet de punten waar ik op moet letten, ik heb alleen nog een beetje moeite met mijn zit op ran, dit omdat ik een heel makkelijk paard gewent ben(lees tinker met heerlijke gangen) en ran is gewoon wat anders. Maar hij word er niet minder op!
Nu over himyar Maggy star, die was eerst van himyar@ bokt, maar is nu eigendom van een vriendin van ons mijn moeder rijd hem bij, mijn moeder is helaas zo'n 9 weken geleden eraf gevallen, en heeft toen haar ribben gebroken. Sindsdien traint alleen tanja zijn eigenaresse nog echt met hem, en mijn moeder doet het even rustig aan. Vandaag heb ik hem even gereden, dit omdat hij al een kleine week rondjes stapte en verder niet echt wat deed, hij kreeg lekker veel energie en dat mocht er wel even uit voor me moeder er weer opging. Maar door de warmte viel alles reuze mee en was hij super braaf, himyar rij ik wel vaker.
Hier de foto's met ranja.
Eerder deze week, hebben we een sprongentje gemaakt

Ja we hebben ingestapt hier niet echt fotos van! maar hier dan de foto's van vadaag

hier zag ran opeens iets heel erg spannends

Een paar balkjes draven

Ondanks dat ik erg vreemd zit, best een leuke foto

hier mocht hij even lekker racen

het toppunt van na beneden kijken!

En de allermooiste! Even knuffelen

En dan nu wat fotos van himyar
Ook hier geen fotos van instappen, moeders was ran afzadelen!

Mooi, zeer lief galopje(schein bedriegt)

Want in de eerstvolgende volte, moet je ergens van schrikken, en doe je hetzelfde waardoor tan er in der wedstrijd afviel, je rent in een keer de andere kant op geeft een bok en krijgt dit effect!

Na zijn sprong ben ik gelukkig wel blijven zitten:)

En klaar

En weer lekker naar stal.....

Wat ik nu wel zeker weet,
is dat ik gewoon een stokje moet gaan aanschaffen om mijn hoofd omhoog te houden, want dit is toch echt verschrikkelijk! maarja wat vinden jullie van ons? Ik ben nog maar ongeveer een half jaar bezig met echt western rijden, daarvoor reed ik meer richting dressuur maar ik ben nu helemaal omgeslagen. In december hoop ik te gaan starten in de trail, en misschien de reining.
groetjes annique