[WN] Romy en Blank Reckless Bandit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bandit

Romy en Blank Reckless Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:29

Daar ben ik weer even terugkomend op m,n vorigge Topic;Jaarlingen Naarlingen.. Knipoog

Alhoewel we buiten alle inprintingen vanaf veulen hebben toegepast,zijn we natuurlijk elke dag afwisselend bezig met Bandit,om hem zo veel mogelijk indrukken te geven.Zoals ik eerder beschreef,hij is Cool in zijn hoofd en vind alles wel best...!

Todat vandaag...we waren soms al bezig om al kroelend over hem te hangen qua gewicht en druk,en af en toe zat Romy op het hek met een halve bil op hem...Nu was ik aan het uitmestten en hoorde Romy roepen: Mam ik zit op hem..!! Verward Ik stond stijf van verbazing,daar zat mijn meisje,en liet nogmaals zien hoe ze het deed....

Natuurlijk vastgelegd met mobile..! Hoe Cool is dit paardje ,en vertrouwd hij zijn Bazinnetje...! OK dan!

Afbeelding

Afbeelding

Toekie

Re: Romy en Blank Reckless Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:52

Ow ow, weet waar je aan begint met zulke foto's op bokt...

Maar ik vind het mooi hoor (zolang ze nu maar niet te hard van stapel loopt). Knipoog

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 22:24

Toekie schreef:
Ow ow, weet waar je aan begint met zulke foto's op bokt...

Maar ik vind het mooi hoor (zolang ze nu maar niet te hard van stapel loopt). Knipoog

Ik durf dat wel hoor deze foto,s op Bokt... Knipoog We komen niet uit een sprookjes boek,en behalve kritiek waar ik zeer goed tegen kan, berust zo,n 1malig foto-shoot alleen maar als een overduidelijk vertrouwen hebben in elkaar,als mens en dier.. Whoosh! Hoe kan dit he,als je al meer dan een jaar samen werkt, liefde geeft en terug ontvangt en vooral...vertrouwen in elkaar hebt Knipoog

Wie denkt dat we dit elke dag,week of maanden voortzetten,heeft het mis... Boos!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:09

hij is dus 1 jaar?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:54

wow wat is bandit een grote vent aan het worden zeg!
Prachtige foto's, mooi om te zien dat het vertrouwen er al is.

BBB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:05

ahh wat zielig leeft hij nog ?

nee hoor super toch zo hoort het jong geleerd oud gedaan

Nouvje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:56

Zo jij durft.... ik heb 1x gezegd op bokt, (zonder foto !), dat er iemand zonder zadel op mijn 2 en een half jarige had gezeten en ik durfde bijna niet meer in te loggen vanwege het commentaar Knipoog Maar goed... paardje ziet er veel ouder uit trouwens zeg! Belooft wat voor de toekomst! Suc6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:05

Nou whoppa.. nu maar zadeltje erop, bit erin en rijden maar he Knipoog Hij is er toch al klaar voor, of niet dan?

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:14

Is dit serieeeeeeeeeus ?

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:01

WildWings schreef:
Nou whoppa.. nu maar zadeltje erop, bit erin en rijden maar he Knipoog Hij is er toch al klaar voor, of niet dan?

Nou wat denk jezelf.... Haha! Zijn niet mijn woorden hoor Knipoog

Alhoewel hij dit over 2 jaar nog wel zal herinneren dat zijn Bazinnetje even 2 seconden op hem zat ooit,en hij dat wederom geen probleem zal gaan vinden... Clown

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:31

Nouvje schreef:
Zo jij durft.... ik heb 1x gezegd op bokt, (zonder foto !), dat er iemand zonder zadel op mijn 2 en een half jarige had gezeten en ik durfde bijna niet meer in te loggen vanwege het commentaar Knipoog Maar goed... paardje ziet er veel ouder uit trouwens zeg! Belooft wat voor de toekomst! Suc6

Ja hoor... ik durf te laten zien wat INTENSE liefde en VERTROUWEN inhoud...en in mijn achterliggende gedachtens weet ik dat sommige Quarters al op die leeftijd Showklaar zijn... Verward Dus euhhh...wat stelt deze moment opname eigenlijk voor..? Clown

En willen we daar op zeker over 2 jaartjes mee gaan beginnen langzaam opbouwend,en hangt van Bandit zelf af,of hij daar dan klaar voor is/zin in heeft...Time Will Tell nietwaar.. Knipoog
Dat hij er ouder uitziet klopt,heeft hij super ouders qua bouw...elke dag intense verzorging,met Lott's Off Love... Knipoog Wat wenst een Paardje nog meer.... Haha!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bandit op 05-09-06 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:10

Niet jouw woorden, maar wel jouw foto's van jouw dochter die op jouw jaarling zit..
Als hij het zich over 2 jaar toch niet zal herinneren, zoals je zelf toegeeft, wat heeft dit dan voor toegevoegde waarde? Er zijn zat andere manieren waarop je kan ontdekken dat je jaarlingvriendje vertrouwen heeft in z'n mensjes. Intense liefde? Dat kan je op veel meer manieren uiten.. knuffelen, spelen, spelenderwijs met andere dingen beginnen maar erop gaan zitten is IMO nou niet echt een liefdesverklaring tegenover je jaarling..

En er zijn vast al 2jarige quarters showklaar, er zijn ook 2jarige tinkers die al intensief gereden worden omdat ze al groot zijn, er zijn paarden die nog amper de helft van 't rantsoen krijgen dat ze horen te krijgen.. maar dat praat toch niet goed dat iemand op een jaarling zit? Dat beest is nog niet uitgegroeid, de rug pas met een jaar of 5,5 - 7, de benen pas rond 3 - 4.. waarom ga je er dan toch op zitten? En nee, de kans dat 1 keertje kwaad kan is natuurlijk niet zo groot.. maar wat voegt het in hemelsnaam toe..

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 23:38

Meisje toch....lees eens GOED wat ik schrijf...!! Heb ik je profiel geschekt om te kijken wie je bent,en vind je de mensen die er geen hebt,onbetrouwbaar....waar is de jouwe dan..?

Laat iedereen lekker zijn ding doen,en ranstoen liefde, en vertrouwen is toch wel overduidelijk op zijn plaats,en hoef ik me niet tegenover jou te verantwoorden.. Boos!

Je veegt de dag bij elkaar....nou de onze heeft elke dag weer een mooie inhoud... Haha! Haha! Haha!

jica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:41

zeker nooit kind geweest!
het is toch hardstikke leuk voor zo,n kind om een keertje op de rug van haar paard te gaan zitten, wat weegt ze nou, zou het 25 kg zijn?
dat moet toch absoluut geen kwaad kunnen! en het heeft denk ik toch echt wel toegevoegde waarde, zowel voor het kind als het paardje.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:48

Wat ontzettend knap, geeft vast een heerlijk gevoel dat Bandit dat toeliet!
Het meisje weegt waarschijnlijk niks, voor een keertje kan dat geen kwaad, Ts maakt ook duidelijk over 2 jaar pas echt te willen beginnen, dus waar wordt moeilijk over gedaan?
Buitenstaaders met een slecht inlevingsvermogen kunnen zich niet voorstellen dat dit iets toevoegd voor dat meisje en de Ts, een beetje mens kan wel degelijk aanvoelen dat het een heel mooi moment is geweest! Na een jaar zorg voor het beestje, "krijg" je er weer iets voor terug, iets wat duidelijk maakt hoe groot het vertrouwen wel niet is.
Heel veel succes met Bandit, doe rustig aan, maar dat zal wel helemaal goedkomen Lachen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:48

Kieffer schreef:
Buitenstaaders met een slecht inlevingsvermogen kunnen zich niet voorstellen dat dit iets toevoegd voor dat meisje en de Ts, een beetje mens kan wel degelijk aanvoelen dat het een heel mooi moment is geweest!

Idd! Ik heb nog zo'n voorbeeld. Mijn paard heeft een vrij ernstige peesblessure gehad, vorig jaar juli is hij voor het laatst op controle geweest (peesscan) en zo goed als genezen verklaard. Een paar weken geleden ben ik tóch weer naar de kliniek geweest. Ik wilde weten hoe het nu, na een jaar, met de pees was. De veearts voelde en keek en zei dat het prima was. Hij vond het niet eens nodig om een scan te maken (en dat zegt hij niet zomaar, even voor de duidelijkheid!!!). Toch wilde ik dat wel. Tja, wat is de toegevoegde waarde? Het kostte toch zo'n 160 euro in totaal, terwijl de veearts mij zo ook al kon verzekeren dat de pees 100% goed was...

Gewoon, mijn gevoel... Ik kan niemand met woorden uitleggen wat het voor mij betekende.

En niet gaan roepen; ja maar dat is anders... Het is in zeker zin hetzelfde. Het was eenmalig, niet schadelijk en ik heb een gerust en tevreden gevoel. En vertrouwen in de toekomst!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:58

vind het wel raar dat wanneer iemand dit bij een 2 jarige doet (weten jullie het nog) ze een tirade over haar heen krijgt en iemand met een jaarling is niet slecht bezig Verward
(weet even niet meer wie die persoon 1.was, is pas geleden)

verder snap ik wel dat het maar een paar seconden was en maar voor 1x enzo...
maar ik begrijp de reacties van bokt dan niet op persoon 1.

Demian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:04

Ik zou toch wel erg boos geworden zijn. Afgezien van het feit dat op mijn kleuter niet gezeten wordt; wat als het mis was gegaan? Gebroken nek?

Nouvje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:32

Was ik BlazingBoots! Knipoog Die van de tirade haha
Is trouwens nog steeds bij 1x gebleven hoor. Ik begrijp het ook niet helemaal meer...

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:36

Wow, de pony vertrouwd haar echt goed:) Een race paard/jopckey paard moet toch ook voor zijn 2e ingereden zijn? dus er een keertje op zitten is heus niet zo'n ramp

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:40

hartstikke leuk Haha! en wat een lieverd dat het zomaar allemaal kan.

mijn vriendin heeft een arabieren hengst,gekocht met 2 weken oud
en toen deze 1,5 jr was heeft ze in het land helemaal los tussen de andere hengsten er even opgezeten.
gewoon om te laten zien wat een vertrouwen er is.
en ook zij heeft dat maar 2 x gedaan
en nu is hij [nog steeds] hengst en 6jr en hij heeft er geen trauma of iets van over gehouden.
ze hebben juist een hele goede band Haha!

en dat van die palomino met westernzadel herinner ik me ook nog Clown
wat een gezeur kreeg zij over d`r heen zeg!

maar goed er zijn altijd tegenstanders Cool

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 21:03

Yeah.. Bokt is confused... Lips are sealed brrrrr....
Go on.. Hamer Word hier een beetje kriebelig van, bokt is wel erg hoor, de ene keer word het goed gekeurd, en de andere keer zijn er 20 pagina's over hoe mishandelt zo een beest wel niet is!? Gaaaap

Meisje weegt igg vast niets, dus kan ook weinig schade aan brengen, hoop alleen niet dat dat meisje dit nu vaker doet, want als je moeder dit goedkeurd dan is het geen mooi voorbeeld.
Ik vind het een leuk paardje, en hij heeft idd vertrouwen in het meisje, leuk hoor, lijkt mijn Clipz wel, kon ik ook alles mee doen, ook toen hij zo jong was. (heb er voor de duidenlijkheid, niet op gezeten toen hij 1 was)

Groetjes

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 22:16

Ach ja... ik denk dat het ervaf hangt wie op dat moment bepaalde Topics lezen,en de reakties daarop kunnen soms dan tegen vallen,of meevallen... Knipoog

Een oordeel is gauw geveld,da,s de mens...maar vind ik wel voordat je gaat reageren op een Topic,je eerst een paar keer GOED moet lezen wat een TS schrijft,dit goed tot je door laat dringen,en inderdaad over een inleving incassering mag beschikken,om iets te plaatsen..en geen snelle inpulsieve reaktie... Clown Maar ja...That's Life..

Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de reakties,en wens ik jullie allemaal heel veel geluk, wijsheid en liefde toe met al wat jullie bezighoud...!! Whoosh!

Nog 1 laatste foto... Knipoog

Afbeelding

Kan het niet laten...hahhaha Duivel

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 06:52

Goh, ligt dat paardje op dat kind? Maar ze is nog lang niet uitgegroeid..... Haha!

Nee hoor, flauwekul. Geweldige foto! Over vertrouwen gesproken..... OK dan!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 07:00

Bandit schreef:

Ja hoor... ik durf te laten zien wat INTENSE liefde en VERTROUWEN inhoud...en in mijn achterliggende gedachtens weet ik dat sommige Quarters al op die leeftijd Showklaar zijn... Verward Dus euhhh...wat stelt deze moment opname eigenlijk voor..? Clown

Showklaar is wat anders als rijklaar Knipoog
Persoonlijk vind ik dat deze foto NIETS te maken heeft met intense liefde en vertrouwen. Bloos
Die 2e wel. Dat is nou een leuke foto. Die eerste is gewoon onverantwoord!!!
Laatst bijgewerkt door Needje op 07-09-06 07:14, in het totaal 1 keer bewerkt