[WN] chinook in kootwijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

chinook in kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 18:53

nou ik hoop dat de foto's duidelijk zijn. Cheese!
ik heb in elk geval erg veel lol gehad.en voel me nu best wel stom dat ik zo over mijn paardje heb getwijfeld voordat we naar kootwijk gingen.

ze stond met laden in 2 sec. in de trailer ook op de terug weg Haha!
dat was al een wonder opzich.maargoed chinook heeft zich voorbeeldig gedragen die 4 dagen.en ik heb lekker relaxt gereden en mijn ogen uit gekeken naar de super mooie omgeving. Wow!
en die wou ik met jullie delen.het is namelijk voor het eerst in mijn leven dat ik op vakantie ben geweest met mijn paardje.en omdat ik chinook nog niet zo heel lang heb wist ik ook niet of ze het ook leuk zou vinden.maar dat denk ik wel....we hebben heerlijk gereden.

Afbeelding

de eerste dag had ik gewoon mijn cap op....ik wist niet hoe zij kootwijk zou vinden maar het leek alsof ze er al jaren kwam.

Afbeelding

beetje last van de vliegen
Afbeelding

toch nog voor de zekerheid een dekentje op voorals het zou gaan regenen 's nachts.
Afbeelding

deze is gemaakt naast de stal waar ze stond van theresa...nog wat geloof ik.
Afbeelding

ik heb er nog best veel op de zandvlakte enzo gemaakt.maar die moet ik nu nog uploaden....en dit ding is zooo traag.

Roxannne

Re: chinook in kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:58

Wat gaaf dat je het zo naar je zin hebt gehad!!!! Je hebt ook een erg leuk paard!! Op naar de volgende rit????? Lachen Lachen

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 19:11

Roxannne schreef:
Wat gaaf dat je het zo naar je zin hebt gehad!!!! Je hebt ook een erg leuk paard!! Op naar de volgende rit????? Lachen Lachen

dankje! ik kan ook echt niet wachten tot ik weer kan gaan.

had ik het nou maar eerder gedaan.ik ga volgend jaar echt wel langer dan 4 dagen Haha!
lekker mijn eigen hondjes mee en mijn vriend....dan ben ik echt gelukkig.... Bloos het was echt heerlijk daar.als ik kon verhuizen had ik het zo gedaan.

Roxannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:23

hahaha leuk man!! Ik ben ook een paar keer een aantal dagen van huis geweest met alleen mn paard... HEERLIJK!! een beter maatje is er niet...... Lovers