oeee een koee!

Dat was een dag voor heemm!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Vooral die eerste foto is geweldig! Had zo te zien net een hap gras gepakt en ontdekte toen die koeien pas
Kan me niet voorstellen dat dat verandert als ik een koe bij hem in de bak had gezet
Heb het ook maar niet geprobeerd
Voor hetzelfde geld had 'ie anders uitgevonden dat 'ie springpaard was
sablou schreef:Jerry en Chiane zijn ook bang voor koeien, bijv. als we op tocht zijn en in de wei staan koeien die dan heel nieuwsgierig "achter je aan komen".
MAAR als Jerry met koeien in één bak staat verandert er iets. Zodra hij dichter bij komt, lijkt het wel alsof er een schakelaar om gaat en wordt hij een echte Cowhorse. Zelfs zo erg, dat als de koeien niet direct voor hem aan de kant gaan, hij ze met zijn tanden "aan spoort" .
Dit gedrag ("bang - niet bang") schijnt meer voor te komen en schijnt vanuit oogpunt van Cowhorse beter te zijn, dan een paard dat niet bang is voor koeien, maar ook geen belangstelling of overwicht heeft op koeien. Dat laatste zie ik bij veel Cow Clinics: De koeien blijven dan gewoon staan kijken, met een grijns op hun gezicht van "wat wil jij dan" ?
MVG Louis
XoNo schreef:Nou, mijn vorige paard ging dwars door de draden als er koeien aankwamenKan me niet voorstellen dat dat verandert als ik een koe bij hem in de bak had gezet
Heb het ook maar niet geprobeerd

Sonja schreef:Is misschien wel een heel goede keuze geweest dan XonoVoor hetzelfde geld had 'ie anders uitgevonden dat 'ie springpaard was