[WN] Skipping Leona

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

judith

Skipping Leona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 17:05

Nu het zo warm is en we vreselijk last hebben van de dazen, vliegen en wespen zelfs ga ik niet rijden en longeer alleen zonder hulpteugels etc. Dat maakt dat ik wat tijd heb om foto's te maken en ik ben erg benieuwd wat jullie van haar vinden. Ze is nu 4. Ben nu zo'n 4 maand echt intensief aan het trainen, daarvoor met name conditie en bespiering opgebouwd en zadelmak gemaakt en rustig ingereden. Ze kende daarvoor echt helemaal niks. Ze is een dochter van Generals Golden Boy en ik ben haar aan het trainen richting Pleasure. Dit doet ze goed. Ze heeft 3 ruime, fijne en soepele gangen. Wil later misschien ook Hunter erbij gaan doen, als dat goed gaat, maar eerst de pleasure. Als alles goed gaat gaan we het najaar de wedstrijden in. Alleen haar hals moeten we nog gaan afzweten, maar dat komt nog.
Het zijn niet de allerbeste foto's ze had veel last van de vliegen met kopschudden en staartzwaaien als gevolg maar nu ik zo wat foto's heb ben ik wel erg benieuwd wat jullie zo op het eerste gezicht van haar vinden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

XoNo

Re: Skipping Leona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:18

Nou, je weet al wat ik van haar vind Knipoog
Mooi paardje, mooie gangen en je rijdt haar netjes juud!

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 17:20

XoNo schreef:
Nou, je weet al wat ik van haar vind Knipoog
Mooi paardje, mooie gangen en je rijdt haar netjes juud!

Lachen Idd van jou wist ik het al, maar evengoed dank je! Lachen

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:21

MOOI! hoor judith Haha! als het weer wat koeler is dan rij foto's???????? Knipoog

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 17:23

Uriah schreef:
MOOI! hoor judith Haha! als het weer wat koeler is dan rij foto's???????? Knipoog

Ja zeker, maar dat wordt ben ik bang pas over een week of 3... ga volgende week op vakantie en voor die tijd zie ik het niet koeler worden Verdrietig

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:28

judith schreef:
Uriah schreef:

Ja zeker, maar dat wordt ben ik bang pas over een week of 3... ga volgende week op vakantie en voor die tijd zie ik het niet koeler worden Verdrietig

ik ga gewoon vroeg mn nest uit Knipoog Haha! prettige vakantie ! waar ga je heen?

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 17:50

Uriah schreef:
ik ga gewoon vroeg mn nest uit Knipoog Haha! prettige vakantie ! waar ga je heen?

Nou al ga ik midden in de nacht rijden, de vliegen blijven, echt heb het geprobeerd om 7 uur 's ochtends, maar ze is dan net zo gek van de vliegen als midden op de dag. Om ruzie en irritaties te voorkomen rij ik gewoon ff niet Knipoog Gaat ze ook niet dood aan.
We gaan lekker naar Kroatie, over een weekje gaan we weg en blijven daar 2 weken, heerlijk aan het strand!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:59

gaat lekker judith erg leuk en lief paardje hoop dat ik je wwer eens op het nk spreek want op wedstrijden zien we elkaar niet meer.

groetjes Tanja

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 20:59

calemity_jane schreef:
gaat lekker judith erg leuk en lief paardje hoop dat ik je wwer eens op het nk spreek want op wedstrijden zien we elkaar niet meer.

groetjes Tanja

Dank je wel Lachen Op het NK ben ik er zowiezo wel om te kijken, of meedoen haalbaar is dit jaar al, ik ben bang van niet, maar ik ben er wel, dan spreek ik je zowiezo vast wel!! En op de wedstrijden zien we elkaar hoop ik ook snel weer Knipoog Gezellig!

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 07:41

judith schreef:
Uriah schreef:

Nou al ga ik midden in de nacht rijden, de vliegen blijven, echt heb het geprobeerd om 7 uur 's ochtends, maar ze is dan net zo gek van de vliegen als midden op de dag. Om ruzie en irritaties te voorkomen rij ik gewoon ff niet Knipoog Gaat ze ook niet dood aan.
We gaan lekker naar Kroatie, over een weekje gaan we weg en blijven daar 2 weken, heerlijk aan het strand!

dan zit jij in een vliegen gebied want ik heb hier in de bak nergens last van,met buitenritten wel.

Prettige vakantie! ik ben net geweest! met wie ga je?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:39

Dat ziet er uit als een makkelijk bewegend paardje! Loopt van nature al lekker laag met haar hoofd zo te zien! Ziet er goed uit!

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 10:07

Mac schreef:
Dat ziet er uit als een makkelijk bewegend paardje! Loopt van nature al lekker laag met haar hoofd zo te zien! Ziet er goed uit!

Dank je wel Lachen Ze loopt idd van zichzelf al lekker laag, met als gevolg dat ze soms TE laag loopt en ik haar omhoog moet rijden, maar ik rij haar liever wat meer omhoog, dan dat ik haar teveel naar beneden moet vragen...

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:57

Zie je maar weer, dat je niet altijd een hulpmiddel hoeft te gebruiken wil je ze lekker ontspannen rond te laten lopen.....

Doen ze toch wel als ze zich veilig voelen Haha!

Prachtig dier.... succes met 'm.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:20

judith schreef:
Mac schreef:

Dank je wel Lachen Ze loopt idd van zichzelf al lekker laag, met als gevolg dat ze soms TE laag loopt en ik haar omhoog moet rijden, maar ik rij haar liever wat meer omhoog, dan dat ik haar teveel naar beneden moet vragen...

zal wel in de familie zitten ,king heeft dat namelijk ook! die gaat met longeren soms echt met zn neus in het zand!!!! Haha!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 18:58

Wat een leuke naam...Leona..zo heet mijn zusje namelijk ook, ik hoor die naam echt bijna nooit, tenminste niet hier in 't Noorden, vond 't wel grappig dat ik dat zo zag staan Haha!