sommige dagen verveel je je, en dan......zijn de paarden de dupe

er is verder geen schade aan deze prachtige creaturen aangebracht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sommige dagen verveel je je, en dan......zijn de paarden de dupe

Heb jij mazzel iski... heb geen oranje verf.... trouwens helemaal nog geen verf
smax schreef:Heb jij mazzel iski... heb geen oranje verf.... trouwens helemaal nog geen verf
![]()
maar je brengt me wel op een idee
iski schreef:Hé Smax.......als jij je verveeld...moet je eens in het Hol kijken.....staat nog een verfklusje op je te wachten......
Maar Gedvr#@*&+ geen WUPPIES....
sil schreef:hoor ik nu dat we weer massaal voetbal gaan kijken bij ons op stal??? dat kan maar dan wel allemaal in het oranje!!!!!!!!!
sil schreef:hoor ik nu dat we weer massaal voetbal gaan kijken bij ons op stal??? dat kan maar dan wel allemaal in het oranje!!!!!!!!!
gek he, dat jij het altijd als laatste hoort
je word gewoon uitgenodigd voetbal te komen kijken in je eigen kantine door je pensionklanten, die dan ook het bier en de hapjes gaan verzorgen
toch?????

hahah wat leuk zeg
en dan mogen ze dus nog niet eens mee voetbal kijken.. sil schreef:hoor ik nu dat we weer massaal voetbal gaan kijken bij ons op stal??? dat kan maar dan wel allemaal in het oranje!!!!!!!!!
in het oranje ?????
, maar ik heb haar ervan kunnen overtuigen dat het ook wel weer iets heeft.....
toch mam?
Ideen genoeg, alleen de uitvoering nog
Maar ik zal hier binnenkort nog eens een paar foto`s plaatsen