Eerst even lekker losrijden

backup-je
En toen beginnen...

Hier zie de de wal waar we opmoesten stappen/springen en 1 3/4 turn naar rechts moesten maken. Bo wiebelde wel wat heen en weer omdat ze niet helemaal begreep wat nu precies de bedoeling was, maar met enig aandringen ging ze toch omhoog.
Na de turn moest je de heuvel omhoog om de dwergen heen en aan de andere kant weer naar beneden.

Na de helling kwam de doornroosjepoort prachtig versierd met rozen. Heel leuk....

Alleen vond Bo ze van deze kant ineens een heel stuk minder leuk en spurte ze achteruit.. gevolg dat ik het hek moest loslaten en dus op hindernis 3 al gedq-ed was....

Maar goed vol goede moed gaan wij toch door.. in galop naar de sterren....... (?) alwaar je dus achterwaarts doorheen moest. Ik dacht dat ze de hele tent af zou breken.. maar mijn dappere dodo ging er zo zonder problemen door heen!!!
Daarna kwam een klein waterstroompje waar je in stap doorheen moest, om vervolgens Roodkapjes mandje een paar meter te verplaatsen

Vervolgens moest je in galop rond om bij het huisje van de heks van Hans en Grietje een lollie te pakken en door te draven naar de jog overs.
Het was echt heel jammer van het hek, want verder heeft ze het echt super gedaan!!! Zeker als je weet dat dit de eerste keer is dat ik een wedstrijd reed op vreemd terrein. Gisteren wel wat geoefend bij Iski, maar een wedstrijd is toch anders.
) maar gelukkig ging het verder wel goed.